Site icon מקומונט גבעת שמואל

שיר אלמליח ומאור בוזגלו בקמפיין חדש בעלות של 3,000,000 ש”ח

הדוגמנית שיר אלמליח ושחקן הכדורגל מאור בוזגלו נבחרו עונה שלישית כפרזנטורים של המותג לי קופר כל אחד מהפרזנטורים יקבל למעלה מ-100 אלף ₪ עבור קמפיין אביב קיץ 2018.

הדוגמנית שיר אלמליח ושחקן הכדורגל מאור בוזגלו נבחרו זו עונה שלישית ברציפות כפרזנטורים של מותג הג’ינסים המוביל לי קופר. כל אחד מהפרזנטורים יקבל למעלה מ- 100 אלף ₪, עבור  קמפיין עונת אביב קיץ 2018.

שיר אלמליח ומאור בוזגלו הפרזנטורים החדשים של לי קופר. צילום: אלון שפרנסקי

הקמפיין בכיכובם יעלה באמצעות משרד הפרסום “לעומק התודעה”, בתקציב של כ-3 מיליון ₪ ויכלול בין היתר: סרטון טלוויזיה, פעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות יחסי ציבור.

לדברי דן איתמר, סמנכ”ל השיווק והאסטרטגיה של  קבוצת בריל המפעילה את רשת לי קופר בישראל: “לאור הצלחת הקמפיינים המשותפים עם שיר אלמליח ומאור בוזגלו, בחרנו להמשיך עמם לעונה שלישית קיץ 2018. שיר אלמליח ומאור בוזגלו אהובים, מייצגים ומזוהים עם ערכי המותג.

בוזגלו ידוע בחוש האופנתי שלו ובמראהו העדכני וזכה לא מעט לכינוי “מטרוסקסואל” בתקשורת

לדבריו: “מאור בוזגלו עבר תקופה לא קלה אבל  אין ספק שהמוטיבציה והביטחון העצמי שלו עוזרים לו להתמודד עם הקשיים ולהתגבר על כל מכשול, אנו שמחים שהוא אתנו בעונה נוספת. שיר אלמליח היא מצליחה, אופנתית, עוצמתית ועצמאית כאשר השילוב בינה לבין מאור כפרזנטורים של המותג הוא שילוב מנצח.

שיר אלמליח ומאור בוזגלו הפרזנטורים החדשים של לי קופר. צילום: אלון שפרנסקי

שיר אלמליח (28) היא דוגמנית מבוקשת שהצטלמה לעשרות קמפיינים ברחבי העולם ביניהם של חברות האופנה דולצ’ה וגבאנה, שאנל, וטום פורד. כמו כן, הצטלמה למגזינים כמו המגזין האמריקאי “GQ”, המגזין האמריקאי “קוסמופוליטן”, מגזין”Marie Claire”, “Elle” ועוד.

מאור בוזגלו (30) הוא כדורגלן ישראלי מוכשר ובולט, אשר לפני פציעתו שיחק בהפועל באר שבע ובנבחרת ישראל. עם תחילת עונת 2016/2017 הוביל את  לזכייה בתואר אלופת המדינה מתוך 32 הנבחרות הגדולות של אירופה. בוזגלו ידוע בחוש האופנתי שלו ובמראהו העדכני וזכה לא מעט לכינוי “מטרוסקסואל” בתקשורת.

לי קופר-  היא חברת ג’ינסים בריטית, שהוקמה בשנת 1908 על ידי מוריס קופר תחת השם מ. קופר והינה חברת הג’ינסים האירופאית הראשונה בעולם. כיום המותג  נחשב לאחד ממותגי הג’ינס המובילים בכ-90 מדינות ברחבי  העולם. החברה העולמית מאפשרת לזכייניה להתאים את הקולקציות ומערכי השיווק לדרישות הספציפיות המקומיות של כל מדינה, תוך דרישה לשמר  את קו הג’ינס כקו מרכזי בקולקציות.

מותג  לי קופר בישראל הוא מותג המתמחה בג’ינס אשר מציע מגוון גזרות ג’ינס עדכניות לגבר ולאישה ומציע גם קולקציות אופנה המשלימות את קווי הג’ינס. הרשת המצליחה מונה 40 חנויות ברחבי הארץ.

 

לכתבות נוספות במקומונט גבעת שמואל:

תלמידיו של הרב איתמר בן גל ז”ל מישיבת בני עקיבא גבעת שמואל ביקרו בבית הנשיא

האם בקרוב תעבור רכבת קלה בגבעת שמואל? הופקדה תכנית מתאר עירונית חדשה

הונחה אבן הפינה למתחם אולם הספורט העירוני של גבעת שמואל