Site icon מקומונט גבעת שמואל

שי וייס מונה לתפקיד יו”ר סניף מפלגת “העבודה” בגבעת שמואל

בחודש שעבר מונה שי וייס לתפקיד יו”ר סניף מפלגת העבודה בגבעת שמואל. 

יצוין כי במפלגת העבודה, בעוד שתפקיד מזכיר סניף הינו תפקיד בעל סמכות אופרטיבית לניהול ענייני הסניף מול המפלגה, תפקיד יו”ר סניף הינו תפקיד ייצוגי יותר בהגדרתו, ומשמש בד”כ לניהול הקשרים עם גורמים אחרים בעיר. וייס, שמשמש גם כיו”ר המשמרת הצעירה של סניף המפלגה בגבעת שמואל ומי שעמד בראש רשימת המפלגה בבחירות המוניציפאליות האחרונות, הינו בן 31, ותושב גבעת שמואל מזה כ- 12 שנה. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, יוצא צבא קבע בו שירת כקצין בחיל האוויר וכיום מנהל פיתוח עסקי בחברה למסחר בטחוני.

מזכ”ל מפלגת העבודה, ח”כ איתן כבל, שלח ברכות חמות לוייס על מינויו, תוך שהוא מביע תקווה מכך שבשעה זו כשמפלגת העבודה מנהלת מאבק אמיתי על דרכה ודמותה בציבור הישראלי, אנשים צעירים ואידיאולוגים דוגמת וייס ושחורי מתגייסים לעשייה הפוליטית הסוציאל-דמוקרטית הכל כך חשובה.

 שי וייס: “אני כלכלן במקצועי. הצטרפתי למפלגת העבודה לפני כמה שנים מתוך אמונה ו”היכרות מקרוב” של חולאי הקפיטליזם אל מול האופציה הסוציאל-דמוקרטית. כיהודי חובש כיפה, אני מיצר על כך שרוב הציבור הדתי כיום תומך בפוליטיקה מגזרית, שבה חובשי הכיפות הסרוגות דואגים לצורכי המגזר שלהם בראייה צרה, החרדים דואגים לעצמם, הערבים לעצמם, הגמלאים לעצמם וכן הלאה. לטעמי, חובת כל אחד מאיתנו כאזרחי המדינה לעסוק בפוליטיקה בראייה רחבה ומתוך מפלגות גדולות בעלות תפיסת עולם מעבר ל”ימין-שמאל”.

מזכיר הסניף, לירון שחורי: “לאורך מערכת הבחירות המוניציפאלית כמו גם לאורך מערכת הבחירות הארצית, גיליתי לצידי אדם כישרוני, בעל השקפת עולם הקרובה אלי מאוד, ובעיקר – איש עשייה אמיתי שפיו וליבו שווים. כולי תקווה כי נדע להעצים את שיתוף הפעולה בינינו וזאת על מנת להמשיך ולפעול למען העצמת סניף מפלגת העבודה בגבעת שמואל וביסוסו בקרב הציבור בגבעת שמואל”.