Site icon מקומונט גבעת שמואל

שכחו אותי בצהרון: ילד בכיתה א’ נשכח מחוץ לקייטנה במורשת זבולון

בנה של אושרית עומר מגבעת שמואל, תלמיד כיתה א’ נשכח מחוץ לקייטנה בבית הספר מורשת זבולון לאחר שמדריכת הצהרון לא הגיעה לקחת אותו. למזלה של המשפחה אחת האמהות התקשרה להורים המודאגים שהגיעו לאסוף את הילד. האם המודאגת התקשרה למנהלת הצהרונים בעירייה וקיבלה את התשובה המקוממת:”למה הוא לא דיבר?”.

תקרית חמורה בצהרונים של גבעת שמואל לאחר שילד בכיתה א’ שסיים את הקייטנה בבית הספר מורשת זבולון נשכח מחוץ למקום לאחר שמדריכת הצהרון לא הגיעה לאסוף אותו. למרבה המזל אחת האמהות במקום הפגינה אחריות והודיעה להוריו המודאגים שהגיעו לאסוף אותו במהרה.

שכחו אותי בבית גרסת הצהרון.צילום אילוסטרציה Pixbay

אמו, אושרית עומר העלתה פוסט נסער בדף הפייסבוק בו כתבה:”הילד שלי נשכח היום בקייטנה במורשת זבולון ,  צהרון מתנס גבעת שמואל !!!!!!!!ילד בכיתה א.  נמצא עומד בחוץ , אבוד, אין לו מושג לאן הולכים ומה עושים כי המדריכה של הצהרון לא באה לקחת אותו . אחת האמהות ראתה אותו עומד בצד לבד והתקשרה אליי.אף אחד ! אבל אף אחד לא בדק אם הוא נמצא, איפה הוא, מה קורה איתו,  למרות שרשימות מדויקות הועברו למדריכים”.

מדאיגה עוד יותר תשובת מנהלת הצהרונים. עומר מתארת כי :”התקשרתי למנהלת של  הצהרונים  מאירה ,  והיא ענתה, למה הילד לא דיבר?  כן, ילד בן 7!!!! כיתה א׳ , האחריות היא שלו !ואני שואלת , איפה האחריות שלך מאירה ? של המדריכים? אין בדיקה של רשימות ? שואלים שאלות? מתקשרים?הילד בכיתה א!!!!!!!!! רגיל להישאר בכיתה שלו ולא להסתובב בין כותלי בית הספר .

עצוב לציין שעד לרגע זה , אף אחד ממדריכי הצהרון לא התקשר לשאול איפה הוא.מאירה , קייטנה זו אחריות !!!!!! צהרון זה אחריות !!!!! ואם את לא יודעת לנהל את זה , פשוט אל תהיי שם .רותחת מעצבים.”.

הפוסט זכה לשלל תגובות זועמות בפייסבוק.אחת האמהות כתבה:”במהלך השנה נתקלתי בעניין של הסרת אחריות ע״י מאירה.
פה מדובר על רשלנות! אין מילה אחרת! ורצוי להציף את הדברים רגע לפני שיקרה אסון חס וחלילה”.אם אחרת הוסיפה:”פשוט חוצפה! במקום לדאוג לילדים שלנו, כל יום יש סיפור אחר מזעזע.”.

בהמשך עדכנה עומר כי בעקבות הפרסום פנתה אליה מנהלת הצהרונים והתחייבה כי החל מהיום יהיו שתי בנות שאחראיות לאיסוף כל ילדי הצהרון מהכיתות וכן יהיו רשימות ויתבצע מעקב אחריהן.במקרים בהם ילד יופיע כחסר ידאגו המדריכות להיתקשר להורים.
תגובת עיריית גבעת שמואל תתפרסם כשתתקבל