Site icon מקומונט גבעת שמואל

שמיכה זוגית או אישית? פרקטיקה או רומנטיקה?

איזה טיפוס אתם – רומנטיים או פרקטיים? האם בחירת השמיכה האישית מעידה על האופי שלכם? מה כדאי לרכוש – שמיכה זוגית גדולה או שמיכה אישית לכל אחד מבני הזוג? אם גם אתם רוצים לישון בלילה בלי שבן הזוג יגנוב לכם את השמיכה בלילה קפוא וקר, או כאשר אתם ישנים עם המזגן בלילות חמים ולוהטים בקיץ, כנראה שכדאי לכם לבחור שתי שמיכות אישיות ולהפסיק את המלחמה הבלתי פוסקת על השמיכה.

אם אתם זוגות רומנטיים שחייבים להתכרבל במיטה יחד וליהנות מחום הגוף אחד של האחר – שמיכה זוגית כנראה תתאים לכם יותר. אז מה עדיף –  שמיכה אישית או זוגית? זו אחת השאלות הנצחיות שאין עליהן תשובה אחת ויחידה, וכל זוג צריך לקבל החלטה משותפת. כמובן שאם אתם רווקים או אם אתם רוכשים שמיכה לילדים, שמיכה אישית תענה על הצורך שלכם, אך רבים אוהבים להתכרבל בשמיכה זוגית גם אם אין להם בן זוג בגלל התחושה הנעימה והמפנקת.

מהם היתרונות של שינה עם שמיכה זוגית ומשותפת לבני הזוג?

שמיכה זוגית היא הפתרון המתאים ביותר לטיפוסים רומנטיים ולזוגות האוהבים. יחד עם זאת, לא חייבים להיות בזוגיות כדי לבחור שמיכה זוגית מפנקת ונעימה לגוף. לשמיכה הזוגית יש יתרונות רבים כמו אפשרות להתכרבל יחד בימים חורפיים וקרים, לבלות לילה מענג עם בן או בת הזוג, להתחבק כל הלילה וליהנות משינה נעימה יחדיו בתנוחת כפיות.

צילום: rawpixel

כמו כן, השמיכה הזוגית גדולה ונעימה למגע, היא מבטיחה לכם שקצות האצבעות לא יבצבצו מחוץ לשמיכה, והיא מתאימה למיטות גדולות וזוגיות. אם אתם מחפשים שמיכה זוגית איכותית לרכישה באתר – כדאי לכם לבקר בחנות המקוונת של רשת מובילה ומוכרת כמו ורדינון, באתר תוכלו לרכוש בקליק מהיר מגוון שמיכות מפנקות ונעימות לקיץ או לחורף, למשל שמיכת פוך אירופאית, שמיכת פוך פלומה 70% או 90% המתאימה למביני עניין ולבעלי טעם יוקרתי במיוחד, שמיכת פוך נוצות וכדומה.

לקיץ, אפשר לבחור שמיכות מדגם ויויאן, ג’רסי מייגן או שמיכה איכותית במיוחד דגם מיקי סילואט העשויה מ-100% כותנה.

מהם החסרונות העיקריים של שינה עם שמיכה אישית לכל אחד מבני הזוג?

אם אתם נחשבים לטיפוס פרקטי לבטח תעדיפו שמיכה אישית לכל אחד מבני הזוג, וכמובן גם לילדים. שמיכה אישית מבטיחה לכם שינה רציפה ללא מלחמות ומאבקים בלתי פוסקים. השמיכה האישית מתאימה בדיוק לאורך שלכם, לעולם לא יגנבו את השמיכה באמצע הלילה לכן לא תקפאו בחורף, ולא תקומו קפואים וכועסים.

השמיכה האישית מונעת מריבת בין בני הזוג, כל אחד מכם יוכל לישון היטב, ואם תחליטו להתכרבל יחד תוכלו למצוא את הפתרון המתאים והנוח ביותר עבורכם. יש מבחר עצום של מכות לחורף, לסתיו ולקיץ במידות שונות ובשלל עיצובים מרהיבים ומקוריים, מחומרים שונים כמו פלומה, נוצות אווז ועוד.