Site icon מקומונט גבעת שמואל

שתי דרכים לצפות במונדיאל 2022

טורניר המונדיאל הגדול ביותר בעולם מתרחש פעם ב- 4 שנים, ובו מתחרות עשרות נבחרות על גביע העולם. במונדיאל הקודם, בשנת 2018, הזוכה הייתה נבחרת צרפת בפעם השנייה. הפעם, אנחנו מאמינים שהולכת להיות הפתעה גדולה מאוד. בכל 4 שנים, הרבה מאוד אוהדים יושבים מרותקים למול הטלוויזיה, או קופצים למגרשי הספורט בעולם. לכבוד הטורניר הקרב ובא, נדבר על הדברים החשובים ביותר – שני הדרכים לצפות במונדיאל 2022. אז מהם שני הדרכים האלה? בואו נראה.

שתי בעיות לקהל הישראלי – הקורונה והמארחת שלא בטוח תאפשר כניסה לבעלי דרכון כחול־לבן. צילום: Pexels

קצת על מונדיאל 2022

המונדיאל יתרחש בחודש נובמבר לשנת 2022, והערכות מספרות שהוא יסתיים בחודש דצמבר. ויקיפדיה ואתרי ספורט רבים מספרים על השתתפות של 32 נבחרות ב- 64 משחקים שונים. המשחקים יתרחשו במדינת קטאר שנמצאת ביבשת אסיה. אל תדאגו, לכאלה שעדיין לא מכירים אותה, מדובר במדינה יפיפייה שישראלים מבורכים שם, כן יש שלום עם מדינת ישראל. במדינת קטאר, בעיר דוחה, במספר אצטדיונים, יתקיימו המשחקים המדוברים של מונדיאל 2022, ואיתם הרבה מאוד קהל, דרמה, וכיף. כרגע, לא פורסמו שלבי הבתים, מוקדמות המונדיאל, או פרטים נוספים אודות הטורניר. ברגע שיהיה מידע חדש, תוכלו לצוא אותו כאן: https://sportek.co.il/product-category/%D7%97%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%99%D7%90%D7%9C-2022/

שתי דרכים לצפות במונדיאל 2022

אין אדם שחובב כדורגל שלא מחכה למשחקי המונדיאל המרשימים. למעשה, כל אוהד כדורגל מושבע, מתכנן את הציוד הנדרש עוד לפני משחקי הכדורגל הבאים. לדוגמא: אוהדים מובחרים שצופים במונדיאל בטלוויזיה, מתכננים עוד לפני המשחקים הקרבים, קנייה של טלוויזיה או סטרימר חדש שיתמוך ב- 4k. ויש כאלה, שמתכננים קנייה של מקרנים 4K לצורך צפייה במשחקי הכדורגל ברמה הגבוהה ביותר. אז מהם שני הדרכים הנפוצות לצפות במשחקי המונדיאל של שנת 2022? הנה 2 דרכים ממש יעילות:

  1. צפייה בטלוויזיה – לא לכולנו יש את התקציב הנכון או הכוח לנסוע למשחקי כדורגל, והאופציה היחידה שמאפשרת צפייה במשחקים היא באמצעות ערוצי הטלוויזיה. חודש-חודשיים לפני, האוהדים הגדולים ביותר מתכננים רכישה של מסכי טלוויזיה מתקדמים לצורך צפייה בכדורגל באיכות 4K. לרוב, כל המשחקים בטורניר הגדול, ישודרו בערוצי הטלוויזיה בלוויין ובאינטרנט.
  2. צפייה מהאצטדיון הגדול – הצעירים, והאוהדים הוותיקים ביותר יעדיפו לצפות במשחקים היישר מהאצטדיון מלא האנשים. האצטדיון מאפשר לאוהד להיכנס לחוויה, להיות נוכח בחגיגה, ולהתלהב מכל גול מחדש. מדובר בחוויה הרבה יותר טובה מאשר צפייה במשחקים על מסך הטלוויזיה. יש כאלה שירכשו כרטיסים למשחק בלבד, ויש כאלה שיעדיפו לרכוש בחבילה עם חופשה. המחירים עשויים להשתנות בהתאם למצב, והפעם, אנחנו ממש מקווים שלא נקבל דחייה מצד פיפ”א העולמית.

בזמן שמתרחשים המשחקים הגדולים, במסעדות, בבתי קפה, ובפלאפל השכונתי, יוקרנו המשחקים על גבי מסך ענק, וגם שם תוכלו לצפות במשחקים בחוויה הטובה ביותר שיש. אלה הם שני הדרכים הכי אידיאליות והנפוצות ביותר לצפייה במשחקי המונדיאל של שנת 2022.

לסיכום

מונדיאל 2022 הוא אחד מהטורנירים הגדולים ביותר בעולם, יחד עם יורו 2021. בשנתיים הקרובות, אלפי אוהדים יהיו חשופים לשלל טורנירים מאתגרים ומפתיעים. בגלל מצב הקורונה, ובגלל מחסור בכרטיסים, רצוי לרכוש כבר מסוף שנת 2021 כרטיסים וחבילות למשחקי המונדיאל 22. בכל מקרה, ההחלטה נמצאת בידיים שלכם, בחרו בהחלטה המתאימה ביותר עבורכם, אנחנו כאן לצידכם.