Site icon מקומונט גבעת שמואל

שנת איכות הסביבה בגבעת שמואל יוצאת לדרך

שנת 2011 מוגדרת בגבעת שמואל כשנת איכות הסביבה, ובשנה זו העירייה תשים דגש מיוחד בהתייחסותה לשיפור איכות החיים של תושביה. כבר בישיבת המועצה האחרונה שנערכה בעיר ניתן היה לראות את הניצנים הראשונים לפעילות למען איכות הסביבה בעיר, זאת לאחר שהוגדל התקציב של האגף לאיכות הסביבה ל-13 מיליון ₪.
ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: “הסביבה בה אנו חיים היא המשאב החשוב ביותר שלנו. לכן, שיפור איכות הסביבה של תושבי גבעת שמואל הוא אחת המטרות המרכזיות שהצבנו לעצמנו לשנת 2011”.
החל מהחודש שעבר, התווספו 5 נקודות למחזור בגדים בעיר שיאספו ויטופלו על-ידי חברת “רוזניר”. במקביל, במסגרת שיפור פני העיר הוקמה בשכונת רמת אילן בעיר “מחזורית” (מתקן מיחזור משותף לסוללות, בקבוקים ונייר) בשטח שעד כה לא נמצא לו כל שימוש אחר.
מנהל אגף איכות הסביבה, נועם ארוילי, הוסיף בנושא: “הגדלת התקציב של האגף לאיכות הסביבה השנה, תאפשר לנו לבצע דברים חיוניים עבור תושבי העיר בתחום זה. באמצעות שלל הפרויקטים שמתוכנים לשנה הקרובה, נוכל לשפר את איכות חייהם של תושבי גבעת שמואל”.
בקרוב צפויה העירייה למפות את כל נקודות המיחזור השונות הקיימות ברחבי העיר, ולפרסם את הנתונים באתר האינטרנט שלה. חשוב לציין כי מיחזור בגדים הוא עניין חדשני יחסית שנכנס לא מכבר לרשויות מקומיות בודדות. עד כה בגבעת שמואל קיימות 5 נקודות למיחזור בגדים.