Site icon מקומונט גבעת שמואל

צפו: בגבעת שמואל מפטרלים ברחובות וכורזים לתושבים להישמע להנחיות משרד הבריאות

צילום: rawpixel

עם כניסתן לתוקף של התקנות החדשות של משרד הבריאות בהן אמנם לא הוכרז עוצר מוחלט ולא נאסרה כליל התנועה מחוץ לבית, אך הוגדרו כללים חריגים ביותר שטרם נראו במדינת ישראל לגבי יציאה למרחב הציבורי, שמירת מרחק והיגיינה ואף יצירת קשרים חברתיים ומשפחתיים פנים אל פנים, פעלו גם בעיריית גבעת שמואל על מנת לעדכן את הציבור באופן מיוחד. 

בכרוז שפיטרל ברחובות העיר החל משעות הצהריים המאוחרות ואף בשעות אלו נשמע דובר העירייה אבריאל בן דור מנחה את התושבים בשם העירייה.

בכרוז נשמע בן דור אומר כך: “עיריית גבעת שמואל קוראת לכל התושבים להישמע להנחיות החדשות של משרד הבריאות ןלהימנע משהייה לא הכרחית במרחב הציבורי. כמו כן, אנו מבקשים מהתושבים לשהות בבית ככל שניתן ולצאת רק במצבים הכרחיים, תוך צמצום מגע בין אנשים, שמירת מרחק של 2 מטרים האחד מהשני וכמובן שמירה על היגיינה אישית. כך ורק כך נוכל לנצח את הנגיף ולהמשיך לשמור על בריאתנו ובריאות ילדינו. מאחלים לכולם בריאות איתנה וימים טובים יותר”.

נזכיר כי במוצאי שבת, עת פרסם לראשונה ראש הממשלה את התקנות המורות על שינוי התקנות והכנסת המשק למצב חירום, תוך השבתה כללית של מערכת החינוך, חלק ממוסדות הממשלה והעסקים הפרטיים ועוד, יצא גם ראש העיר יוסי ברודני בפניה ישירה לתושבי גבעת שמואל בה קרא לציבור לשמור על הנחיות הממשלה, ואף פרסם את שירותי התמיכה של העירייה בתקופה הקרובה, לאור משבר הקורונה.