Site icon מקומונט גבעת שמואל

שקיות מיוחדות לעסק – לא מה שאתם מכירים

ביותר ויותר סוגים שונים של עסקים וחנויות מבינים כיום את החשיבות הרבה שיש לייחס לפתרונות האריזה בהם משתמש אותו עסק, ולהשקיע גם באריזות ובשקיות בהן נמסרים ללקוחות המוצרים שרכשו.

בעוד בעבר נהוג היה לחלק שקיות ניילון שקופות ופשוטות ללא הבחנה, כיום המודעות השיווקית, כמו גם הסביבתית, שינתה את כללי המשחק – קיימת הכרה הולכת וגוברת בחשיבות העצומה של פתרונות אריזה מתאימים ונכונים עבור כל עסק/חנות ספציפיים, ועסקים רבים משקיעים בהזמנת שקיות ממותגות ואריזות מעוצבות ספציפית עבורם. כפי שנראה מיד, גם בתחום השקיות המיוחדות והמעוצבות ישנן כמה וכמה אפשרויות אשר הופכות את השימוש בשקיות הניילון הפשוטות למיושן ובלתי משתלם.

שקיות נייר, שקיות יוקרתיות במיוחד ועוד

שקיות מיוחדות לעסק. תמונה: pixabay

עבור סוגים רבים של חנויות ובתי עסק סוגי אריזות ושקיות בהן מתבקש לעשות שימוש הוא כאלו אשר ישדרו יוקרתיות ואלגנטיות מסוימת, בניגוד לשקיות השקופות והפשוטות המחולקות בכמויות עתק וללא כל עלות להמונים בסופרמרקטים ורשתות שיווק המזון למיניהן.

ואכן, בעולם פתרונות האריזה תוכלו למצוא כיום מגוון רחב של שקיות “שונות” – שקיות יוקרתיות ואלגנטיות מסוגים שונים, המתאימות למוצרים מעט יקרים ומסוגננים יותר, בניגוד לשקיות הפשוטות המתאימות יותר לירקות ומוצרי מזון בסיסיים. לדוגמה, שקיות קטיפה ואורגנזה מהווה איזה מסוגננת ומושלמת עבור מגוון רחב של עסקים, החל מחנויות תכשיטים או חרוזים ועד לחנויות כלי כתיבה או ספרים. שקיות אלו משדרות כאמור אלגנטיות וססגוניות ומהוות מוקד משיכה בפני עצמו, לא פחות מאשר חלק מהמוצרים הנמכרים באותה חנות…

פתרון אריזה אטרקטיבי נוסף ממנו ניתן לראות בשנים האחרונות יותר ויותר בישראל, הוא שקיות נייר. בעוד סוג זה של שקיות נמצא בשימוש נפוץ מזה עשרות שנים בכל חנות מכולת פשוטה בארצות הברית, בשנים האחרונות המודעות הסביבתית הגוברת הביאה לכניסתן לשימוש נרחב גם בישראל. אך מלבד לשקיות הנייר החומות והפשוטות המוכרות לנו מהחנויות בארצות הברית, ניתן למצוא כאן כיום מגוון רחב של שקיות נייר צבעוניות, ססגוניות, מעוצבות או פשוטות. כך, ניתן להתאים שקיות נייר ידידותיות לסביבה עבור כל סוג עסק או חנות. תכונה זו, של ידידותיות לסביבה, היא כאמור שהעלתה את קרנן של שקיות הנייר והפכה אותן לפופולאריות ביותר בעולם, וספציפית בישראל, בשנים האחרונות. כאשר מדובר בחנויות המוכרות מוצרים קטנים או בינוניים ומעוניינות לייצר לעצמן תדמית ירוקה (או לכל הפחות תדמית של גוף בעל מודעות סביבתית), שקיות נייר אלגנטיות הן פתרון אריזה מתבקש ביותר.

וגם בשקיות הניילון המוכרות והישנות יש היום חידושים ואפשרות לרכוש סוגים אטרקטיביים ומסוגננים יותר של שקיות אלו. שקיות ניילון צבעוניות המגיעות במספר דוגמאות מעוצבות שונות ומושכות את העין של כל מי שנמצא בסביבתן – גם אלו מהוות כיום פתרון אריזה אלגנטי ואטרקטיבי, בו משתמשות יותר ויותר חנויות קטנות, בינוניות וגדולות.

היכנסו לאתר יואב אריזות, האתר המוביל בתחום של אריזות לעסקים.

לכניסה לחנות האתר לחצו כאן.