Site icon מקומונט גבעת שמואל

שר החינוך גדעון סער ובכירי משרד החינוך ביקרו בגבעת-שמואל

ביום ג’ הגיעו שר החינוך גדעון סער, מנהלת המחוז ד”ר סולי נתן, ראש מינהל הפיתוח במשרד החינוך יגאל צרפתי ובכירים נוספים ממשרד החינוך לביקור בגבעת-שמואל.

כבר בכניסה לחצר בית הספר “מורשת זבולון” קיבלו את פני השר מאות תלמידי בית הספר כשהם מנופפים בדגלוני ישראל ושרים, בליווי מוסיקלי, את השיר ” יותר אהבה יותר הקשבה יותר אמונה בין אדם לאדם”.

בקומת הכניסה המתינו לשר ילדי החטיבה הצעירה שהציגו את התכנית הערכית של בית הספר- נא”ה-, העוסקת בנתינה, אהבה והקשבה, השנה סביב הנושא ‘לשון נקייה’.נציגי כיתות ה’ סיפרו לשר ולבכירי משרדו על מרחבי החקר שהוקמו בבית הספר ויו”ר מועצת התלמידים דביר מטיאש סיפר גם הוא על פעילות בית הספר ואף אמר לשר:” זה כמו אצלכם בכנסת יש אצלנו וועדות- ועדת ספורט, ועדת סביבה…..”

השר הקשיב להסברי התלמידים, התעניין ושאל לדוגמאות מחיי היומיום כגון: “כיצד אתם בבית הספר נותנים כבוד לתלמיד אחר?”.

התלהבות נרשמה כאשר השר ובכירי משרדו זכו לראות הצגת תיאטרון בובות במסגרת מיזם הגישור הבית הספרי- גישור באמצעות תיאטרון בובות. חדר התיאטרון הייחודי, הוחשך והתלמידים באמצעות הפעלת בובות הציגו את עיקרי עקרונות הגישור שמיושמים בבית הספר.

במגרש הכדורסל ערכו תלמידי בית הספר טקס אמנותי מרשים בסימן “הצדעה לחינוך” שהסתיים בשירת הימנון המדינה.

בישיבה חגיגית בהשתתפות, מ”מ ראש העיר, סגני וחברי מועצת העיר ובכירי העירייה, הציג ראש העיר יוסי ברודני את נתוני העיר, את מערכת החינוך העירונית, לרבות פרויקטים ותכניות ייחודיות ומגוונות להעשרה בהן משקיעה העירייה, ביניהם : מיזם צמר”ת שיחל בשנת הלימודים הקרובה בבתי הספר הממלכתיים ועוד. כן הציג ראש העיר את המערך החינוכי המסייע בעירייה, את העידוד והתמיכה בהשכלה גבוהה שהעירייה רואה בה חשיבות רבה ועל כן הרחיבה את מגמת חלוקת המלגות לסטודנטים תושבי העיר ואת מועדוני ותנועות הנוער הפועלות בעיר. בין הנושאים שביקשה העירייה את סיועו של השר: בינוי מוסדות חינוך, תוספת שעות לימוד לכיתות ז’+ ח’ בחינוך הממלכתי ותוספת תקציב לתשתיות. השר ואנשי משרדו בירכו על הביקור המוצלח והשר הנחה את גורמי משרדו לבחון ולקדם את הנושאים.