Site icon מקומונט גבעת שמואל

שר המודיעין אלי כהן ביקר בגבעת שמואל ונפגש עם ראש העיר יוסי ברודני

צילום: דוברות העירייה

השר כהן התפעל מתנופת הבנייה ומהפרוייקטים הרבים להתחדשות עירונית המקודמים בימים אלה ברחבי העיר, וברך את ראש העיר יוסי ברודני על השקעתו הרבה לקידום החינוך, הטכנולוגיה והמדעים בעיר. השר התרשם עוד מההשגים של מערכת החינוך בעיר, הממצבים אותה כדרך קבע בצמרת הערים המובילות בישראל בתחום החינוך.

בפגישתם שנערכה אמש בלשכת ראש העיר השניים שוחחו עוד על היערכות העירייה והתמודדותה עם משבר הקורונה “פעילותה של העירייה בצד הבריאותי על ההסברה והאכיפה של ההנחיות ובצד החברתי על היוזמות הרבות שהיא מקדמת עבור תושבי העיר מתוך ערבות הדדית וסולידריות חברתית, ראויים לכל הערכה ואני בטוח שבזו הדרך נוכל יחד להתגבר על הנגיף ולצמצם את התפשטותו” סיכם השר כהן.

השר כהן הבטיח לשמור על קשר ושיתוף פעולה עם ראש העיר ולסייע לו ככל שיידרש על מנת להמשיך לקדם את עינייני העיר השונים (דירות יוקרתיות למכירה בגבעת שמואל).

ראש העיר גבעת שמואל, יוסי ברודני: “אני מודה לשר על ביקורו בעיר ועל שיתוף הפעולה ונכונותו לסייע לעיר. בימים אלה מדינת ישראל והעולם כולו, מתמודדים עם משבר, שהשפעתו עלינו אינה ידועה. אולם, דווקא בימים אלו של משבר עולמי, למען עתיד המדינה ולמען הדורות הבאים, על כולנו מוטלת האחריות, לשמור על ילדינו, הורינו ומדינתנו בריאים, מאוחדים וחזקים”.

השר אלי כהן וברודני. “נמשיך לשתף פעולה”. צילום: דוברות העירייה