Site icon מקומונט גבעת שמואל

תאונת דרכים קשה במחלף קרית אונו על כביש 471 – במקום פצועים

ניידת טיפול נמרץ

צילום: דוברות מד"א

לפני זמן קצר דווח על תאונת דרכים בין משאית לאופנוע במחלף קרית אונו, על כביש 471. מהמקום פונו גבר ואישה בשנות העשרים לחייהם במצב בינוני עד קשה לקבלת טיפול רפואי בביה”ח בילינסון.

סמוך לשעה 14:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד״א במרחב ירקון על ת.ד במעורבות משאית ואופנוע עם שני רוכבים בכביש 471 סמוך למחלף קרית אונו. חובשים ופראמדיקים של מד״א מעניקים בשעה זו טיפול רפואי ומפנים לביה״ח בלינסון 2 פצועים, בהם צעיר כבן 20 במצב קשה עם חבלות בראש ובבטן וצעירה כבת 20 במצב בינוני עם חבלות ראש וחזה.

עו״ד אורן בלושטיין, משנה למנכ״ל מד״א שנתקל בתאונה והעניק טיפול רפואי ראשוני מתקדם סיפר: ״תוך כדי נהיגה, ראיתי את שני רוכבי האופנוע שוכבים על הכביש בסמוך לאופנוע כשהם בהכרה וסובלים מפציעות בפלג גופם העליון. מיד עצרתי בצד הדרך ובעזרת הציוד הרפואי שיש ברשותי ברכב התחלתי להעניק להם טיפול רפואי ראשוני מתקדם עד להגעת הניידות לטיפול נמרץ של מד״א למקום התאונה. הצוותים המשיכו בטיפול הרפואי שכלל חבישות, קיבועים ומתן תרופות ופינו את 2 הפצועים לבי״ח כשמצבם קשה ובינוני.“

המשטרה פתחה בחקירה לברור נסיבות התאונה. בשלב זה אחד הנתיבים נחסם לתנועה ושוטרי תנועה מכווינים את התנועה במקום. מומלץ שלא להגיע למקום ולנסוע בדרכים חלופיות.