Site icon מקומונט גבעת שמואל

תאורת גינה – כך תשפרו את הגינה שלכם

אם תשאלו כל ישראלי, הוא בוודאי יהיה מוכן להעיד, כי משאת נפשו היא להיות בעל דירה פרטית. דירה שיש בה גינה צמודה, שתהווה את מקור הגאווה והעושר שלו. כל מי שיש לו גינה, משכים קום ודואג לטיפוח שלה, בעישוב הדשא, בהכשרה של האדמה לטיוב פרחים, וכמובן, איך אפשר בלי הצבה של מנגל. אבל בכך לא מסתיים העניין. על מנת לשפר את הגינה, צריך להוסיף תאורת גינה מיטבית. בכך תייצרו את הסגנון ואת העיצוב האולטימטיביים, שלא יביישו אף גינה של תושב ממדינת ישראל.

האם תאורת גינה מרתיעה גנבים?

מה שמרבה לאפיין תאורת גינה בא לידי ביטוי בהוספה של נדבך אמצעי אבטחה נוסף לנכס, אשר נועד להרתיע גנבים ופורצים, באשר הם. על פי המון מחקרים שנעשו בתחום, נמצא כי מקרי שוד נחשבים לאחד מן האיומים הכי שכיחים על כל נכס, שקורים מדי כל כמה שניות. באמצעות התאורה הנכונה בגינה, יש בידכם אמצעי הגנה נוסף, אשר מאיר פינות חשוכות, שנוצרו באמצעות העיצוב הכללי של הבית.

גם מי שמוזמן לביתכם יחוש יותר בנוח להגיע אליכם עם רדת החשיכה, שבה הם ימצאו את המסלול בלי כל בעיה, הישיר לבית שלכם. במידה ומקפידים לבחור תאורה לגינה, יש בכך אמירה למי שיבקר אתכם, שאתם דואגים נכונה לתחזוקה בבית שלכם, ושחשוב לכם למגר פורצים.

במידה ואתם דואגים לעלייה בחשבונות האנרגיה, תקפידו לרכוש תאורה לגינה שמשולבת עם חיישנים של תנועה, אשר תידלק בפועל רק שמישהו נכנס אליכם. בכך תחסכו המון הוצאות כספיות, בפרט שאתם יוצאים לנופש, מה שמהווה כר בטוחה לגנבים לחדור לבית שלכם.

האם תאורת גינה תקל על הנראות בלילה?

תאורת גינה, מאופן טבעה, מקלה על הנראות בשעות החשיכה. לא כולם מסתנפים בחדר ההסבה או בסלון. רבים וטובים הם המעדיפים לבלות זמן איכות בגינה, ודווקא בערבים, כאשר נעים בחוץ יותר. על מנת שלא להיקלע לחושך מוחלט, מה שיגביל בהכרח את הפעילות שלכם בגינה דווקא בלילות, הקפידו לבחור תאורה לגינה מתאימה, שתוסיף אווירה ייעודית לחלל החיצוני של הבית שלכם, ותהפוך אותו למקום שנעים ושסימפטי להיות בו אף בערבים. באפשרותכם אף לבחור להציב אור חיצוני, ביחד עם תכונה עמומה, מה שיאפשר לכם לעשות שימוש באורות יותר בהירים, כאשר הילדים שלכם משתובבים בגינה. כמו כן, באפשרותכם לבחור באורות נמוכים, על מנת שתיהנו מבילוי עם נופך רומנטי.

האם תאורת גינה תסייע בהדגשה של המוטיבים העיקריים בגינה?

יש לציין, כי המוטיבים העיקריים בכל גינה, קשורים בהכרח לנוף הקסום אשר משתקף מהגינה. באמצעות בחירה של מיקום אסטרטגי בהצבה של תאורת גינה, ניתן להדגיש תכונות רבות שבורכתם בגינה הביתית שלכם. באפשרותכם ליצור דלת כניסה ייחודית, שעוברת על פני שבילים, שמוארים בתאורה ייחודית וסולארית, לשם חיסכון משמעותי בהוצאות של אנרגיה. תאורה לגינה אף עשויה לשמש בתור סמן של קווי הרכוש, וכמו גם לייצר מחסום למקומות בגינה, שאתם מעדיפים שלא יגיעו אליהם.