Site icon מקומונט גבעת שמואל

תביעת רשלנות רפואית בניתוח אף

הליך ניתוח אף מבוסס על שיפור קבוע של קווי המתאר של האף באמצעות עיצוב מחדש של הסחוס או עצם האף. מנתחים פלסטיים מומחים יכולים לשפר באופן משמעותי את תווי הפנים של מטופל, במקרה של אף עקום, מעוות, או במקרה שמעבר האף קרס.

בהתבוננות על ההליך מבחינה רפואית, יש גבול לרמת התיקון שניתן לבצע בחידוש האף מבלי לסכן את בריאות המטופל השימוש בשתלים לשינוי משמעותי של הצורה והתפקוד של האף מתוחכמים היום הרבה יותר מכפי שהיו בעבר.

ניתוח אף הוא אחד המאתגרים והליך זה צריך להתבצע על ידי מומחים. יחד עם זאת, אין בכך על מנת לפתוח מנתחי אף מתביעת רשלנות רפואית בניתוח אף, במקרים בהם ניתן להוכיח רשלנות.

תביעות נפוצות של רשלנות רפואית בניתוח אף

מנתחים פלסטיים מבצעים כל סוג של ניתוח אף וצריכה להיות להם הסמכה לביצוע ההליך. הם צריכים לנקות בחובת הזהירות על מנת להבטיח את שלומם של מטופליהם, ואם בוצעה רשלנות מצד הנתח או הצוות הרפואי שהוביל לפגיעה במטופל, ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית.

חלק מהפגיעות השכיחות הקשורות לתביעת רשלנות רפואית בניתוח אף כוללות:

צילום: מאגר

תפקיד המנתח הוא לוודא שהמטופל מודע היטב לסיכונים

יהיה קשה מאוד לנסות להגיש תביעת רשלנות רפואית בניתוח אף נגד מנתח, גם אם המטופל לא היה שבע רצון מהתוצאה הסופית, אלא אם כן ניתנו הבטחות ספציפיות שלא קוימו. גם במקרה של זיהום ותופעות לוואי אפשריות אחרות של ניתוח אף, בהנחה שהמנתח מילא את התחייבויותיו ביחס לחובת הזהירות שלו, יתכן שיהיה קשה להוכיח רשלנות בכתב התביעה.

יחד עם זאת, קבלת ייעוץ משפטי היא האפשרות הטובה ביותר כדי לוודא את סיכויי הצלחת התביעה.

איך תובעים פיצויים?

הליך ניתוח אף רשלני עשוי להוביל לכאבים ארוכי טווח ולעיוות הפנים, אבל מבחינת מטופלים רבים ההשפעה הפסיכולוגית עשויה להיות מאתגרת ביותר. רשלנות רפואית בניתוח אף עלוה להוביל למערך של בעיות בריאות הנפש שעלולות לשנות את חיי המטופל ממש בן לילה.

למרות שסכומי הפיצויים בגיל ניתוח אף כושל עשויים להשתנות ממטופל למטופל, כתב התביעה יפרט את ההשלכות הכלליות והמיוחדות שעלולות להתרחש כתוצאה מניתוח אף כושל, ויכלול את התרחישים הבאים:

בשורה התחתונה, אל תהססו להגיש תביעת רשלנות רפואית בניתוח אף

כדי להגיש תביעת רשלנות רפואית בניתוח אף, ולהשיג תוצאות מוצלחות מההליך המשפטי, יש להוכיח כי הרשלנות הייתה הגורם לפציעות שלכם. המדידה הכללית של רשלנות מבוססת על השוואה עם תוצאות צפויות של מנתח מוסמך או מיומן כראוי בניתוחי אף.

יתכנו גם נושאים אחרים שנוגעים לחובת הזהירות שלא מומשה, בהיעדר אזהרות, הבטחות שלא מולאו או אפילו סוגיות בריאותיות והיגייניות בסיסיות שמובילות לזיהום וסיבוכים אחרים. נתונים אלו מהווים פיצוי בגין נזקים כלליים ואינם כוללים אחריות לנזקים מיוחדים. לקבלת מושג טוב יותר לגבי הפיצויים שניתן להשיג, חשוב לקבל ייעוץ משפטי.