Site icon מקומונט גבעת שמואל

תגידו יפה שלום לטלוויזיות הרגילות: עליית מסכי 4K

מסכי K4 הם מסכי טלוויזיות ברזולוציית 3840 על 2160 פיקסלים, כלומר, למסכים אלו יש פי ארבעה פיקסלים מאשר לטלוויזיות Full HD (1920 x 1080), מה שמביא לתמונה חדה ומפורטת הרבה יותר.

המונח “4K” מגיע מהעובדה שהרזולוציה האופקית של טלוויזיית 4K היא כ-4000 פיקסלים. ה-“K” מייצג קילו, שהיא יחידת מדידה השווה ל-1000.

מהם היתרונות של מסכי 4K?

יש יתרונות משמעותיים לרכישת טלוויזיות עם מסכים אלו: ראשית, הרזולוציה הגבוהה יותר מביאה לתמונה חדה ומפורטת הרבה יותר, ויתרון זה מומחש במיוחד במהלך צפייה בסרטים או בתוכניות טלוויזיה עם הרבה פרטים עדינים, כגון סרטי טבע או סרטי פעולה.

שנית, מסכי 4K מציגים יותר צבעים מאשר טלוויזיות Full HD, מה שאומר שהתמונות בטלוויזיות אלו נראות מציאותיות ותוססות יותר. שלישית, טלוויזיות אלו חסינות לעתיד, כלומר, ככל שיותר תכנים זמינים ברזולוציה זו, כך ניתן ליהנות מהם בטלוויזיות אלו.

צילום: יח”צ

איזו תצוגה נחשבת לטובה ביותר עבור טלוויזיה 4K?

קיימים שני סוגים עיקריים של צגים המשמשים בטלוויזיות K4 LCD ו-OLED. טלוויזיות LCD משתמשות בצג גביש נוזלי, בעוד שטלוויזיות OLED משתמשות בדיודות פולטות אור אורגניות.

לטלוויזיות OLED יש שחורים עמוקים יותר וזוויות צפייה רחבות יותר מטלוויזיות LCD, אבל הן עשויות להיות יקרות יותר.

איזו טלוויזיית 4K כדאי לי לקנות?

יש הרבה מסכי 4K בדגמים שונים זמינים בחברה שמתמחה בשיווק מכשירי חשמל ביתיים ומסחריים, כך שחשוב לקחת בחשבון כמה שיקולים עיקריים בבחירת הדגם המתאים:

שיקול הגודל. גודל הטלוויזיה יהיה תלוי בצרכים ובשטח שעומד לרשותכם.

בחירת הרזולוציה. יש לוודא שלטלוויזיה יש רזולוציה של 3840 2160 X פיקסלים ומעלה.

סוג תצוגה. מומלץ לבחור בין צגי LCD או OLED.

תוכן 4K: הסטנדרט החדש לבידור ביתי

הזמינות הגוברת של תוכן 4K היא אחד המניעים העיקריים לצמיחת ענף מסכי הטלוויזיות, עם כמה גורמים חשובים שתורמים לעלייה זו, כולל:

הפופולריות הגוברת של שירותי סטרימינג. שירותי סטרימינג כגון Netflix, Amazon Prime Video ו- Disney+ היו כולם שחקנים מרכזיים בשוק התוכן של 4K. הם השקיעו רבות בתוכן 4K, והתכנים שלהם גדלו משמעותית בשנים האחרונות.

הפופולריות הגוברת של טלוויזיות 4K. ככל שהמחיר של מסכי 4K ירד, הן הפכו פופולריות יותר בקרב הצרכנים, מה שתורם גם להנעת הביקוש לתוכן 4K, מכיוון שאנשים רוצים להיות מסוגלים לצפות בתכני 4K בטלוויזיות החדשניות שלהם.

בשורה התחתונה, הנה למה כדאי לשדרג לטלוויזיית 4K

מסכי 4K מציעים כמה יתרונות חשובים בהשוואה למסכי Full HD, כולל תמונות חדות יותר, מגוון עשיר של צבעים ואפשרויות נרחבות לשימוש עתידי, כך שאם אתם מחפשים טלוויזיה חדשה, טלוויזיית 4K היא אופציה מצוינת.

ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להשתפר, טלוויזיות 4K יהיו זמינות גם במחירים זולים ונגישים מיותר, מה שאומר שיותר אנשים יוכלו ליהנות מהיתרונות של צפייה במסכים מתקדמים אלו.