Site icon מקומונט גבעת שמואל

תוך שעות גוייסו למעלה ממיליון שקלים למען משפחת הרוג האסון במירון

האסון הכבד במירון בחמישי האחרון הותיר משפחות רבות שבורות וחסרות אונים אל מול הסיטואציה הקשה מנשוא. חבריו של יהונתן חברוני ז”ל פתחו אמש בקמפיין גיוס תרומות לטובת סיוע כלכלי למשפחתו – וכבר גייסו סכום משמעותי ♦ לתרומות: https://givechak.co.il/yeonatan
 
קרן מאירים הפועלת לקידום, סיוע ותמיכה למשפחות, קבוצות ויחידים, פתחה אתמול בקמפיין גיוס גדול עבור משפחתו של יהונתן יוסף חברוני זצ”ל, תושב גבעת שמואל ותלמיד בית המדרש הקהילתי בעיר, שנהרג באסון מירון. חברוני הותיר אחריו 3 בנות קטנות אישה, אחים והורים שיבדלו לחיים ארוכים. כדי להבטיח ביטחון כלכלי עבור המשפחה שמתמודדת עם האסון הגדול, פנו חבריו של חברוני לקרן מאירים שיסייעו בגיוס תרומות. הקרן שפועלת למעלה מעשור לטובת משפחות שמתמודדות עם אתגרי החיים נענתה לבקשה ללא תמורה והרימה קמפיין גדול לטובת המשפחה. כאשר נרשם הישג – בפחות מיממה מפתיחת הקמפיין כבר נתרמו למעלה ממליון שקלים.
לדברי יזהר נבון, מנכ”ל קרן מאירים, “אסון מירון הנורא שגבה 45 קורבנות בהם את יהונתן יוסף חברוני, היכה בלב של כולנו. גם בשעת אבל קשה זו, עם ישראל מוכיח מהי ערבות הדדית ומתגייס בהמונים לסיוע ותמיכה במשפחות ההרוגים והפצועים. קרן מאירים תמשיך לסייע ולתמוך וכמובן להתפלל לבשורות טובות לכל עם ישראל”.
יהונתן חברוני ז”ל. צילום: באדיבות המשפחה

ראש בית המדרש הקהילתי הרב משה נעמן כתב לחברים: “אנחנו אחרי יומיים קשים מנשוא. בחמישי האחרון הייתי עם יהונתן ואוטובוס של חברי בית המדרש בחגיגה בציון הרשב”י. התפצלנו בשביל העליה להר מה שהסתבר כפרידה קשה וטראגית. כולנו כואבים המומים ושבורים יהונתן היה פנינה מאירה בבית מדרשנו מלא שמחה ומאיר פנים לכל. הוא בודאי נמצא בעולם שכולו טוב. וכעת ליבנו עם המשפחה ושלושת הבנות שיר ציון, נחלה ומלכות שיהונתן כל כך אהב.”

הרב נעמן פנה גם לציבור מכריו ומוקיריו של יהונתן וביקש מהם לקחת חלק בקמפיין: “פתחנו גיוס המונים כשהכל נטו למען המשפחה. אני פונה אליכם מלב אל לב בבקשה להיות שותפים ולהחזיר אהבה גדולה יהונתן על כל השנים שהוא למד לימד והאיר בבית המדרש בגבעת שמואל. בעזרת ה’ שנדע יחד עם כל עם ישראל לצמוח מתוך השבר הגדול, ונתחזק בדרך המיוחדת שיהונתן האיר והשאיר לנו כאן.”

לתרומות: https://givechak.co.il/yeonatan