Site icon מקומונט גבעת שמואל

תוכנית הריאליטי של בית ספר “בן גוריון” רמת אילן

הורי התלמידים יזכו לצפות בנעשה בבי"ס, בשעות שילדיהם מבלים בו והתלמידים יוכלו ליצור תכנים תקשורתיים אשר ישקפו את הווי בי"ס וכן את הקהילה הסובבת אותו.

המרכז מתוכנן כך, שבהמשך, הורים ותושבי הסביבה שירצו ללמוד ולקחת חלק ביצירה התקשורתית המקומית יוכלו לעשות  ולזכות לליווי מקצועי צמוד בדומה לתלמידים.

המטרה היא לחשוף בפני התלמידים את מאחורי הקלעים של עשייה התקשורתית על מנת לעודד אותם גם ליצור בתחום מחד ומאידך להיות ביקורתיים ובעלי הבנה מעמיקה יותר לעשרות המסרים התקשורתיים אליהם הם נחשפים מדי יום, באמצעי התקשורת השונים, בעיקר הטלוויזיה והאינטרנט.

מרכז התקשורת יכלול ציוד צילום ועריכה חדיש ומשוכלל והוא מיועד לתלמידי בי"ס ובהמשך לקהילה כולה. תלמידי השכבות הגבוהות בבי"ס (ו' ז' ו-ח') יחלו במהלך שנת הלימודים הקרובה לעבור הדרכות בנושאי תקשורת המונים ע"י רחל הזנפלד, בוגרת תואר שני בתקשורת ועיתונאות ורכזת פרויקטים של תקשורת קהילתית זה מספר שנים בגבעת שמואל ובמקומות נוספים.

המרכז הוא תולדה של שיתוף פעולה בין מחלקת החינוך בעייריה ברשותה של ד"ר חדווה הייזלר ומחלקת התקשורת במתנ"ס בראשותה של רחל הזנפלד. שיתוף פעולה נוצר בעקבות עוזר ראש העיר, מר אייל ג'ורג' שבהיותו הן עובד בכיר בעייריה והן מתנדב בהנהלת המתנ"ס, העלה את הרעיון לתת לתלמידי בן גוריון לקחת  חלק ביצירה התקשורתית בקהילה.