Site icon מקומונט גבעת שמואל

תוספות שאפשר לבקש בוילה ליום הולדת

לכל אדם יש את חגיגת יום ההולדת שהוא מייחל לעצמו וחולם עליה בכל גיל. אתם יכולים לדמייi לעצמכם את יום ההולדת שלכם בוילה הכי יפה שיש במקום נהדר, עם נופים עוצרי נשימה, כשאתם נמצאים רק עם בני זוגכם או אולי משפחה. או שאתם רוצים לחגוג בגדול עם חברים בוילה נהדרת שכזאת עם כל העיצוב היוקרתי כמו בסרטים, כולל בריכה מרשימה ומקורה ומחוממת שתוכלו לבלות בה כאשר יורד גשם בחוץ וקר, ואצלכם נעים וחמים, אתם ישובים ושותים יין טוב עם החברים שלכם המתחם סגור ופרטי בוילה שבחרתם ליום ההולדת שלכם. דעו כי בכל וילה ליום הולדת להשכרה תוכלו להזמין גם שירותים נוספים על כל מה שמציעה וילה כזאת מלכתחילה, ובכך הופכת החגיגה של יום ההולדת שלכם לחוויה נהדרת שתזכרו לשנים רבות.

לרשותכם רשימת וילות לימי הולדת במרכז באתר וילה וואו האיכותי, כל וילה נבחרה לאחר סינון מוקפד!

שירותי בישול, קייטרינג ודוכני מזון

אם אתם רוצים להפוך את הוילה למקום שבו תהיה חגיגה קולינרית ביום ההולדת שלכם, עומדות לפניכם כמה וכמה אפשרויות. אתם יכולים לחגוג בזוג רומנטיקה נהדרת ולהזמין לכם שף פרטי ומלצרים שישרתו רק אתכם, יבשלו וינקו בזמן שאתם נהנים מארוחה נהדרת שמבשלים לכם בוילה הפרטית. אתם יכולים להזמין חברים ומשפחה לערוך אירוע גדול ומושקע ואז להזמין שירותי קייטרינג שאתם אוהבים, או להציב בחצר הוילה דוכני מזון שמבשלים לעיני האורחים את כל מה שאתם מבקשים, כולל ברביקיו וטאבון מושקע שיפיץ ריחות נהדרים של מאפים טריים עם דוכן גבינות וסלטים, או כל מה שתרצו. בכל וילה תוכלו להציב בר משקאות לחגיגה הפרטית שלכם, ובכך להפוך זאת לערב מושקע למבוגרים.

צילום עמיעד טאוב

משחקים והפעלות למבוגרים או לילדים

בין אם חגיגת יום ההולדת היא של מבוגרים או של ילדים, יש מספיק הפעלות ופעילויות שאפשר להזמין כתוספת לחגיגית יום הולדת. וילה ליום הולדת להשכרה יכולה להכיל המון שירותים ותוספות נהדרות ליום ההולדת שלכם. בדרך כלל, יהיה בוילה די הרבה ציוד אורקולי מהסוג שיכול לשמש אתכם למסיבה קטנה. אבל תמיד אפשר להזמין תוספות כמו מערכת הגברה מיוחדת, מסכים נוספים ועוד ציוד קריוקי ואפילו במה. בעלי המקום ישמחו להעמיד לרשותכם כל ציוד נוסף שאפשר להוסיף, כולל מסכים ומקרנים מיוחדים למסיבת יום ההולדת שלכם בוילה להשכרה.

להזמין אנשי מקצוע נוספים

אם אתם רוצים להזמין מנחים למסיבה, או קוסמים, טלפתים, אמני חושים, שחקנים, סטנדאפיסטים, זמרים ומוזיקאים, ערב ריקודים או הרצאה מעניינת, סדנה זוגית או רוחנית או כל מה שתרצו שיום ההולדת הזה יהפוך להיות, חגגו בגדול עם האנשים שאותם תרצו לראות מבדרים את המוזמנים שלכם. ואם תרצו טיפולי מיוחדים לפינוק שלכם ביום ההולדת שלכם, אין ספק שתוכלו להזמין גם מטפלים הוליסטיים כמו מעסים שונים לפינוק הגוף והנפש במקום. וילה ליום הולדת להשכרה מאפשרת לכם להזמין כל מה שעושה לכם טוב בחגיגה הפרטית שלכם.