Site icon מקומונט גבעת שמואל

תוספת חדשה למשפחה

אין ספק שכל לידה של תינוק חדש מוסיפה מגוון אלמנטים מיוחדים לדינמיקה המשפחתית. על כמה וכמה אם מדובר על תינוק ראשון, אשר לאחר לידתו בני הזוג צריכים לארגן את עצמם מחדש ולהבין כיצד מתנהלים כאשר ישנו עוד אדם בבית שיש לקחת עליו ועל צרכיו אחריות מלאה. גם אם מדובר על תינוק שני או שלישי, הדינמיקה המשפחתית תשתנה- האח הגדול עלול להרגיש קנאה ולחוות רגרסיה התנהגותית, או לחילופין יתעלה על עצמו וייקח אחריות מבורכת עם התינוק החדש.

קרדיט https://www.2mybaby.co.il/

לעשות סדר בבלגן

אין עוררין על כך שלתינוקות יש מגוון רחב של צרכים, כאלה שמובנים מאליהם וגם כאלה שלעיתים נותרים לא ברורים וצריך ללמוד עם הזמן איך מתמודדים עימם. לכן, על מנת להתמודד עם כל הצרכים החדשים קיים גם הצורך בציוד חדש כמו שידת החתלה, עריסה ומגוון בגדים ושמיכות רכות, כמו גם אביזרים להתניידות נוחה כמו עגלה איכותית, תיק החתלה וסל-קל. אין ספק שרכישת כל המוצרים הללו עלולה להיות יקרה, על כמה וכמה כאשר בוחרים במותגים איכותיים, אך עליכם לזכור כי רכישה חכמה מחזיקה שנים רבות ותתאים לשימוש גם עם התינוק הבא.

להרגיש בטוחים בזמן נסיעה

גם כאשר מסיעים את הרך הנולד ברכב ממקום למקום, וודאי היינו רוצים לשמור עליו בטוח ורגוע ככל האפשר. כמובן שהוא איננו יכול לשים חגורת בטיחות כאחד האדם, ואפילו בוסטרים פשוטים אינם מתאימים למרבית הילדים בגיל הרך, ולכן ישנו פתרון אחר- כסא בטיחות לתינוק אשר מעניק לו את מעטפת הביטחון לה הוא זקוק במהלך נסיעה ובמקרה של תאונה חלילה. כסאות הבטיחות לתינוקות אף הם מגיעים מכמה מותגים במגוון טווחי מחיר, אך כאשר מדובר בבטיחות של התינוק במהלך הנסיעה חשוב לא להתפשר על פחות מהכסא הבטיחותי והמתאים ביותר.

ליהנות מארוחות משפחתיות ביחד

אחת מהפעולות המקובלות ביותר בתור משפחה בכל רחבי העולם היא ישיבה משותפת של כל בני הבית ואכילת ארוחה יחדיו. במשפחות המכילות פעוט קטן, זמן הארוחה לעיתים יכול להוות זמן מאתגר, גם למשפחה שצריכה למצוא פתרונות כיצד להאכיל אותו בנוחות, אך גם לפעוט אשר מתנסה אט אט במזונות חדשים, אהובים יותר ופחות, ועלול ליצור בלגן ולכלוך רב בכל ארוחה. על מנת להצליח להתמודד עם האתגרים הכרוכים בהאכלת פעוט, שימוש בסינר, כסא אוכל לתינוק והרבה סבלנות יכולים להוות את הפתרון למרבית הבלגן והלכלוך. אתם מחפשים מוצרי איכות לתינוק אך לא יודעים היכן לחפש? מתלבטים בין המותגים השונים ומתחרטים על המחיר? פנו אל אתר הבית של חנות מוצרי התינוקות לה בבה ותהיו בטוחים כי מצאתם את המוצרים האיכותיים והמשתלמים ביותר בנמצא.