Site icon מקומונט גבעת שמואל

תושב הגבעה פרסם פוסט תמיכה בימינה שהפך ויראלי – התגובות הפתיעו ואפילו נפתלי בנט שיתף

תושב גבעת שמואל ואחד הפעילים המרכזיים של ימינה בגבעת שמואל מאיר פרידמן פרסם אמש פוסט תמיכה בנפתלי בנט שזכה תוך שעות לעשרות אלפי חשיפות, מאות תגובות ועשרות שיתופים – ביניהם גם נפתלי בנט ששיתף את הפוסט למאות אלפי תומכיו. מי שעוד הגיב היה איש התקשורת אברי גלעד שכתב “כל מילה אמת”.

לתגובות הרבות לפוסט שפרסם תושב גבעת שמואל מאיר פרידמן הוא לא ציפה. תוך שעות הפוסט שכותרתו “10 הדיברות – למה בנט?” חרך את הפייסבוק ושותף עשרות פעמים וזכה גם לשיתופים של איש התקשורת אברי גלעד שהביע תמיכה בנפתלי בנט והזדהה עם הטקסט במלואו ואף לשיתוף של נפתלי בנט עצמו.

אגב, מי שפחות התחבר היה ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני, תומך ליכוד מובהק שהגיב לדברים שכתב פרידמן וכתב “מצחיק”, מה שפתח פינג פונג של האשמות בין השניים בהן קרא ראש העיר לפרידמן מנותק ואילו פרידמן לא נשאר חייב ורמז כי לדעתו דווקא ראש העיר הוא המנותק.

10 הדיברות- למה בנט ?

1. כי רק בנט – היחיד שנותן מענה לדת ומדינה. (חיזוק יהדות ללא כפיה, בכפוף להזנקת המדינה…

פורסם על ידי ‏מאיר פרידמן‏ ב- יום ראשון, 21 במרץ 2021

מקומונט גבעת שמואל שוחח עם פרידמן שהסביר מדוע כתב את הפוסט וסיפר על התחושה ביום הבחירות: “שמחתי לראות שגם נפתלי בנט בעצמו שיתף את הפוסט. כתבתי אותו כי חשוב היה לי להגיע לכמה שיותר מחבריי ולהסביר להם למה חשוב לתמוך דווקא בימינה ובנפתלי בנט ואני שמח שהצלחתי להגיע לאלפי אזרחים, בהם גם רבים מחבריי ושכניי בגבעת שמואל, בתקווה שכמה שיותר מהם יעשו היום את הבחירה הנכונה לעם ישראל וישימו ב’ בקלפי”.