Site icon מקומונט גבעת שמואל

תחזוקת הגריל בחורף

אחד הדברים הגרועים ביותר שיכולים לקרות לבעל גריל הוא, כאשר הם משאירים את הגריל ללא השגחה בחורף. הם צריכים לדעת מה לעשות כדי לשמור על הגריל בתקופה זו, מאחר שעמדות הגריל מחייבות תחזוקה נאותה.

אנשים אוהבים לבשל על גריל הגז שלהם, אבל מה קורה כשצריך להשאיר את הגריל ללא השגחה לזמן מה? ואפילו יותר מזה, בעונת החורף! קודם כל, ודאו שגריל הגז כבוי ומכוסה בימים גשומים. כאשר גריל גז מכוסה בעונת החורף, יהיה קל יותר לשמור על תחזוקה נאותה שלו. זכרו, גשמים מובילים להיווצרותה של חלודה.

מה חשוב לדעת על תחזוקת גריל גז בחורף?

רגע לפני שעונת החורף מתחילה, נקו כל פחם, גחלים ואפר שנשפכו בעזרת מטלית לחה לפני סגירת המכסה של הגריל. כמו כן, הקפידו לאחסן את גריל הגז במקום שבו לא מצטברת לחות. לחות יכולה לגרום לרטיבות, מה שמוביל, ניחשתם נכון – לחלודה.

זכרו, לא מספיק לכסות גריל גז לפני החורף. יש צורך לסגור את כל פתחי האוורור בגריל הגז שלכם. סגור בזהירות את המכסה של גריל הגז סגור ולעולם אל תשאיר אותו פתוח או ללא השגחה. וזכרו, למרות העובדה שגריל גז חיוני בקיץ, הם יכולים להיות שימושיים למדי גם בחורף.

אם כך, הקפידו על אחסון שניתן לפריקה בקלות. באופן הזה, אם תצטרכו לשלוף את הגריל מהאחסון, תוכלו לעשות זאת במהירות. כשתבשלו או תצלו על גריל גז בחורף, הקפידו לעשות זאת תחת קירוי ולא תחת כיפת השמיים.

צילום: CANVA

לשמור על גריל הגז כל השנה

אם אתם רוצים לשמור על הגריל שלכם כל השנה, וודאו שהוא נקי וללא לכלוך וחלודה. אם אתם רוצים שהגריל שלכם יישאר בכושר במשך כל השנה, חשוב לשמור על התפעול והחלקים שלו באמצעות תחזוקה שוטפת. זכור תמיד לנקות את צינורות המבערים, מכיוון שזה מסנן חלקיקי מזון שעלולים לגרום לסתימות ולאפשר הצטברות חיידקים.

גריל גז נוח לשימוש וקל לתחזוקה. עם זאת, עונת החורף היא לא הזמן הטוב ביותר עבורם בשל מזג האוויר הקר. אם אתם מתעקשים להשתמש בגריל בעונת החורף, הקפידו לנקות אותו ביסודיות בכל פעם שתסיימו להשתמש בו. זה יסייע בתחזוקת הגריל בטווח הארוך.

תחזוקת גריל גז בחורף – מה לא לעשות?

  1. לא להשאיר שאריות מזון על הגריל לאחר שימוש בו.
  2. לא להשאיר את גריל הגז חשוף תחת כיפת השמיים.
  3. אל תשאירו גריל גז ליד מקורות מים נוזלים (כמו צינורות מזגן).
  4. אל תשאירו את גריל הגז מחובר לנקודת גז פעילה בעונת החורף.
  5. הקפידו לא להשאיר את ברז הגז במצב פעיל.

הקפידו על טיפים אלו, וגם אתם תוכלו להגיע לקיץ עם גריל שאוחסן נכון בחורף ותוחזק, פועל טוב ומוכן לעבודה. בישול נעים!