Site icon מקומונט גבעת שמואל

תחרות מלכת היופי – נפתחה ההצבעה | בוחרים בירין לוי מגבעת שמואל!

היום נפתחה ההצבעה לתחרות “מלכת היופי של ישראל” 2021 ובין המועמדות גם אחת משלנו – ירין לוי (19), חיילת מגבעת שמואל. להצבעה, לחצו כאן.

תחרות מלכת היופי נפתחת באופן רשמי היום כשהחל מהיום ועד ה-18.10 הגולשים יוכלו להצביע למועמדת האהובה עליהם ולהבטיח את מקומה בגמר, שייערך ב-24 באוקטובר ויועבר בשידור חי ב-ynet בשעה 20:00 בערב.

את הטקס תנחה השחקנית ריף נאמן ומלכת היופי שתבחר תייצג את ישראל בתחרות “מיס יוניברס” העולמית, שתתקיים השנה לראשונה באילת.

בין המועמדות נמצאת גם תושבת גבעת שמואל ירין לוי שהסכימה להתראיין ולחשוף מעט על עצמה.

ירין, ספרי לקוראים שעדיין לא מכירים אותך קצת על עצמך.
“אני ירין לוי, בת 19, ואני משרתת בצה”ל בתור משקית משאבי אנוש. בנוסף לשירות הצבאי, אני משלבת לימודים של קורס NLP בו אני שואפת ללמוד יותר על עצמי ולפתח את יכולת ההתבטאות שלי בפני אנשים. אני מאמינה שצריך לרדוף אחרי החלומות והמסר שאני רוצה להעביר הוא שצריך להאמין שאפשר להשיג הכל ע״י עבודה קשה. העולם גדול ויש מקום לכולם, אנחנו רק צריכים לקבל את עצמנו כפי שאנחנו ולהאמין שאנחנו מסוגלים.”

ספרי לי קצת על הילדות שלך בגבעת שמואל.
“בגיל צעיר הצטרפתי לנבחרת הגלגיליות של גבעת שמואל ואפילו זכיתי באליפות ישראל בהחלקה אמנותית על גלגליות, והשתתפתי באליפות אירופה. בגיל 8 התחלתי להתאמן ומהרגע הראשון התאהבתי בספורט הזה. למעשה, עד היום זה נשאר תחביב שאני שומרת לי מידי פעם”.

אתם מזהים את הילדה החמודה מגבעת שמואל?

“בסביבה שגדלתי בה חונכתי שבזכות אמונה, כח הרצון וההתמדה ניתן להגשים כל מה שליבנו חפץ גם אם הדרך מפתיעה אותנו עם קשיים. מהניסיון הקטן שלי הדרך וההתמדה מביאה איתה תחושת ניצחון והרבה חוסן נפשי, הידיעה לכמה אני מסוגל – שזה לא מובן מאליו!”

איך את מבלה בשעות הפנאי?
“אני מאוד אוהבת לטייל, לנסות דברים חדשים ולצבור חוויות חדשות. התחביב המרכזי שמעסיק אותי בשגרה הוא המטבח וכל הזמן אני לומדת להכין מטעמים חדשים שמסקרנים אותי. כמובן שכמו רבים מבני גילי אני גם יוצאת ומבלה עם החברים ומתפעלת עמוד אינסטגרם פעיל במיוחד.

מי ההשראה שלך?
“אמא שלי היא ההשראה הכי גדולה שלי, על הדרך שהיא מלדמת אותי להיות חזקה ולעמוד על שלי. אמא שלי הקדישה את חייה עבור המשפחה ועשתה זאת מאהבה ונתינה ענקית. כשהייתי ילדה, חליתי באפילפסיה, מחלה שדרשה המון תשמות לב והשגחה צמודה. עקב כך, אמא שלי הפסיקה לעבוד והקדישה את כל זמנה סביב הטיפול בי.”

על הגלגיליות. תחביב-מקצועי, שנמשך עד היום.
ירין לוי. צילום: איתן טל

“דמות נוספת שאני מעריכה מאוד היא מירית הררי ז״ל, שהוכיחה לכולם שהכול בראש. מירית הצליחה לעורר השראה ולהשפיע על אנשים רבים באורך רוחה, אופטימיות ללא גבולות ובעיקר נתינה ותקווה אינסופית”.

מילה לסיום.
“זה כבוד גדול עבורי לקבל הזדמנות להשתתף בתחרות מלכות היופי של ישראל , אני מתרגשת מאוד ואני אעשה הכל בשביל לייצג אותנו על הצד הטוב ביותר”

תושבי גבעת שמואל בוחרים בירין לוי לתחרות מלכת היופי 2021 – להצבעה: מלכת היופי 2021 – ירין לוי