Site icon מקומונט גבעת שמואל

תיכון גבעת שמואל ממשיך לגדול ולצמוח

תלמידי כיתות י’ חנכו קומת לימוד חדשה עם מרחבי למידה חדשניים ומעוצבים • “סטנדרטים חדשים של איכות ותפיסת בנייה הממקמת את המורים והתלמידים במרכז”, דברי ראש העיר יוסי ברודני. 

הבוקר התקיים טקס פתיחה חגיגי לרגל כניסתם של 103 תלמידי כיתות י’ לכיתות לימוד מתקדמות ומעוצבות במבנה החדש של תיכון גבעת שמואל. בטקס השתתפו ראש העיר יוסי ברודני, מנהלת אגף החינוך אתי דהן, מנהלת משאבי חינוך לימור אונגר, מנהלת התיכון חנית אלון, מנהלת מחלקת הרכש אתי בן דוד, יו”ר ועד ההורים של התיכון יעל טרומן, צוותי ההוראה ותלמידים.

כיתות הלימוד החדשות, מאובזרות בציוד מתקדם וחדשני וצפויות להעניק חוויית למידה משמעותית הן עבור התלמידים והן עבור המורים וצוותי החינוך. בנוסף, במבנה החדש מרחבי לימוד חדשניים המאפשרים לתלמידים להביא לידי ביטוי את היכולות האישיות שלהם בהתאמה לדרכי הלמידה ולתחומי העניין השונים.

תיכון גבעת שמואל. צילום: דוברות גב”ש

מרחבים אלו מזמנים הנאה ונוחות במסגרת הבית ספרית ואיתם את תחושת השייכות לבית-הספר. בימים אלה משלימה העירייה את הקמתם של כיתות לימוד ומרחבי חינוך נוספים כחלק מהעבודות לסיום שלב ב’ של המבנה החדש, שצפוי להיחנך עם פתיחת שנה”ל הקרובה תש”פ.

ראש העיר יוסי ברודני ברך את התלמידים הנרגשים ואמר: “קומת הלימוד שנפתחה הבוקר, מציבה סטנדרטים חדשים של איכות ותפיסת בנייה הממקמת את המורים ואתכם התלמידים במרכז. התפיסה שהובילה אותנו בבניית ובעיצוב התיכון הוא קידום תפיסה פדגוגית חדשנית, שתהווה אות ומופת למוסד לימודי המחנך לערכים, למצוינות, לציונות ולמנהיגות. לא בכדי הנוער שלנו  מוביל היום בתחומים רבים ומערכת החינוך שלנו היא מהטובות ומהמובילות בארץ”.

צילום: דוברות גב”ש