Site icon מקומונט גבעת שמואל

תיק לכל ילד: עשרות “ערכות לימודים” חולקו כתרומה לילדי העיר

עשרות תיקים וציוד לבית הספר חולקו השבוע על ידי עובדי האגף לשירותים חברתיים ומתנדבים לילדים בעיר כתרומת סיוע בהצטיידות לקראת פתיחת שנת הלימודים, שתיפתח בעוד פחות משבועיים

בשביל ילד ילקוט הוא לא רק אביזר לימודים, הוא מוטיבציה, מעמד חברתי וריגשי, ואפשרות ללמוד בנחת – מה שיאפשר לו להתחיל את שנת הלימודים בשמחה.

לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה, תש”פ, האגף לשירותים חברתיים בגבעת שמואל בשיתוף עם מעגל נשים ובוטיק הגבעה, חילקו השבוע לילדים ממשפחות רווחה בעיר, תיקי בית ספר מאובזרים.

עובדי האגף לשירותים חברתיים בגבעת שמואל עם התיקים המאובזרים. צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

לדברי מנהלת האגף לשירותים חברתיים, אתי סומך: “חלוקת התיקים לקראת שנת הלימודים הפכה למסורת בעיר. אני מבקשת להודות למעגל נשים ולבוטיק הגבעה, על השותפות והסיוע לאותם ילדים, שיכולו כעת להתחיל את שנת הלימודים בשמחה ובחיוך על פניהם. נמשיך לפעול למען רווחתם האישית והחברתית של תושבי גבעת שמואל בכל מעגלי החיים ואני תקווה שתהיה זו שנת לימודים מבורכת למשפחות המטופלות באגף ולכלל תושבי העיר”.

פרויקט זה הוא אחד מהפרויקטים הרבים אותם מוביל האגף לשירותים חברתיים בעיריית גבעת שמואל, יחד עם מעגל נשים, בוטיק הגבעה ושותפים נוספים בקהילה, הפועלים לאורך השנה ביוזמות שונות לרווחתם של תושבי העיר בכל שכבות הגיל.