Site icon מקומונט גבעת שמואל

תכירו את אורנה שלומוף מ’מעגל נשים’ גב”ש

אורנה שלומוף סמנכ”לית קשרי חוץ בעמותת “רחשי לב” סיימה לאחרונה את תפקידה כיו”ר מעגל נשים גב”ש. בראיון למקומונט גב”ש היא מספרת על הפעילויות הבולטות:”מפרוייקט ‘סבתא סורגת’ ועד אירוח ילדי אמנה בספארי”, על מיכל בן רעי ז”ל:”תמיד עם חיוך”, אהבתה לסושי, חזרתה לציור ובישול והתכונה שחסרה לה:”חוסן נפשי”.

שלומוף בת 47 נשואה לבני עובד בבית החולים איכילוב ואם לשלושה: שרון בת -25 נשואה וקצינת חינוך, אלעד בן -20 פרח טייס ועדי בת 12.5 עולה לכיתה ח’. בעברה עבדה בשגרירות ארה”ב בת”א בתפקידי ביטחון שונים, ב”רשת” זכיינית ערוץ 2 כמנהלת שיווק ולאחרונה לאחר כחצי שנת חופשה שלקחה לעצמה מונתה לתפקיד סמנכ”לית קשרי חוץ בעמותת רחשי לב המסייעת לילדים חולי סרטן.

מדוע בחרת לגור בגבעת שמואל? חיפשנו מקום קרוב למרכז, שכונה חדשה שתעניק לילדים חינוך טוב ותשלב קהילה וחברה טובה.

איך הוקם מעגל נשים בגב”ש? סיימתי את תפקידי כיו”רית לפני מספר ימים והעברתי את השרביט ליו”רית הבאה, חיבה ולדמן בן אשר.  אבל אני עדיין ממשיכה להתנדב ולהיות חברה בבורד בשנה הקרובה.המעגל הוקם לפני כ4 שנים ע”י לירון דניאל, שהייתה היו”רית הראשונה במטרה לאגד נשים שיתרמו מזמנם ומרצן למען הקהילה. במעגל נשים גב”ש נכון להיום חברות בו כ-40 נשים חילוניות ודתיות, כולן קרייריסטיות ואימהות שמתנדבות התנדבות מלאה בזמנם החופשי .

אורנה שלומוף ומשפחתה.צילום מהאלבום המשפחתי.

במה עסקה הפעילות שלכם השנה? במסגרת הפעילויות השוטפות ,פעלנו במספר תחומים: פעילויות העשרה לנערות בסיכון, פרויקט “סבתא סורגת”, בו התרמנו גלילי צמר, וגייסנו סורגות בגיל הזה”ב  ולאחר מכן תרמנו את התוצרים לילדי המחלקות השונות בביה”ח שניידר. קיימנו מספר התרמות דם בשכונה, בשיתוף עם מד”א. השתתפנו במסיבות שונות למען הקשישים בגב”ש, יזמנו  פרויקט חלוקת ילקוטים לכיתות א’ לילדי רווחה. ימי כיף לחיילים, יריד בגדים ויריד פורים למען הקהילה.  פרויקט הדגל שלנו היה אירוע פתיחת קיץ שהתקיים בספארי ברמת גן למען ילדיי אומנה ומשפחותיהם בשיתוף עם ארגון א.ד.נ.מ . המעניק שירותי אומנה לכל הילדים הזקוקים לסיוע מלידה ועד גיל 18. בהפנינג שנערך ספארי הילדים ביקרו בסיור מיוחד מאחורי הקלעים של החיות בספארי האכילו חיות וקיבלו הדרכה מקצועית על עולמן של החיות לאחר מכן הילדים הילדים חגגו עם דוכנים ,מוזיקה ופעילויות.

איזה אירוע התנדבותי זכור לך במיוחד?
אין ספק שהנושא של ילדי האומנה שבו התמקדנו השנה והאירוע שהפקנו למען הילדים והמשפחות הוא גולת הכותרת של ההתנדבות שלנו השנה, לראות את הילדים והברק בעיניים לשמוע את ההורים מודים ונרגשים לראות את החיוך על פניהן של מנחות האומנה ולהבין שהצלחנו לחבר בין משפחות לייצר הבנה, קהילה, הקלה, ושותפות גורל ולאפשר להם לשכוח לרגע את עומס וכובד החיים ולתת הזדמנות להנות משפע ולהיות פשוט ילדים.

שלומוף ומעגל נשים גב”ש.צילום באדיבות יח”צ מעגל נשים גב”ש,אסף שמע

הכרת את מיכל בן רעי ז”ל ממעגל נשים נתניה ? כן הכרתי את מיכל במסגרת הפעילות של מעגלי הנשים בישראל, מיכל הקימה את מעגל נשים נתניה ופעלה למען הקהילה ללא לאות , תמיד עם חיוך ואנרגיות מדהימות של עשייה מבורכת. היא תחסר לכולנו.

מה החלום שעדיין לא הגשמת? יש לי הרבה חלומות חלקם כבר הגשמתי ואת חלקם אגשים בהמשך. חלום אחד כבר בהתהוות חזרתי לצייר להנאתי.

מה הכי משמח אותך?מלא דברים גורמים לי לשמחה, אוכל טוב, חברים, משפחה וחיוך על פני ילד חולה.

איזה תכונה היית רוצה שתהיה לך? חוסן נפשי

מה תחביב הכי אהוב עלייך? לבשל

מה היית רוצה שיגידו עלייך בלכתך? היא הייתה פה!

אורנה שלומוף יח”צ מעגל נשים.צילום באדיבות אסף שמע

מוטו בחיים? לא לחכות.. זמן לפעול אף פעם לא יהיה מושלם.

 

התנדבות – מעגל נשים

אושר– ילדים

מאכל אהוב – סושי

גבעת שמואל– הפנינה של המדינה

אלאור עזריה– וואו קשה לי … ביש מזל

מקומונט גבעת שמואל– חדש ומבטיח

יוסי ברודני– אלוף