Site icon מקומונט גבעת שמואל

תכירו את עדי גרוס חבר מועצת גבעת שמואל

חבר מועצת העיר עדי גרוס, הוא שדכן מומחה, שהקים קרן מלגות לזכר יוני נתניהו ז”ל לאחר שהוריו היו מחטופי אנטבה. בראיון למקומונט גב”ש הוא מתייחס למאבק ההורים בגבעה:”בית המקדש  נחרב בגלל שנאת חינם”. להישגיו הציבוריים:”הפכנו את התפריט בישיבת גב”ש לבריא” לגבעת שמואל:”שילוב של יוקרה ושלווה” ולביבי נתניהו:”ראש הממשלה הכי טוב שהיה פה”.

עדי גרוס בן 54 נשוי לחני, אחות במקצועה ובעלת עסק “הספא של חני עובד כאיש מכירות של חברת שח”ל העוסקת באבחון רפואי דרך הטלפון ואב לארבעה: מתן בן 19.5 בצבא, שירה בת 18 בוגרת האולפנה בגבעת שמואל, אורי בן 15 ויאיר בן 12 שנולד 700 גרם בשבוע 27 (אני מסתכל עליו ואומר מה רבו מעשייך). 

עדי גרוס.צילום באדיבות עדי גרוס

גרוס עוסק בשידוכים בזמנו הפנוי ומתגאה בכך שלפני פסח חיתן את הזוג ה-22 שלו גבר בן 47 ואישה בת 37: “האמא של החתן לא הפסיקה להודות לי במהלך החתונה. גם אני התחתנתי בגיל מאוחר. חשוב שאנשים ידעו שאף פעם לא מאוחר מידי”. נושא מעניין במיוחד בעברו שהשפיע על חייו הייתה החטיפה של מטוס ועליו הוריו ואחיו הקטן לאוגנדה במסגרת מבצע אנטבה המפורסם. בהיותו ס’יו”ר אגודת הסטודנטים של בר אילן סגר גרוס מעגל והקים קרן מלגות על שמו של יוני נתניהו ז”ל.

מדוע בחרת לגור בגבעת שמואל? גבעת שמואל היא שילוב של יוקרה ושלווה. שילוב של חברה טובה ואנשים מלח הארץ. מבחינת התנדבות וחסד איש לרעהו יעזור.

מה הייחוד של גבעת שמואל? זאת עיר לדעתי עם מיקום אחד הטובים ביותר. הייחוד הוא גם האוכלוסייה הטובה שמגיעה אליה. עיר שמרגישה כמו משפחה.גם בשמחות וגם בעצב. אני מאוד שקט שילדיי מסתובבים בה.

מה ההחלטה המהותית ביותר שלקחת בה חלק כחבר מועצת העיר? כחבר בהנהלת העיר אני שותף לכל ההחלטות הקשורות בציבור. אני שליח של כולם ומשמש כחבר בועדת הנחות וכחבר בועדת מכרזים.

מה ההישגים הבולטים שלך כחבר מועצה?
הבנייה של הקומה השנייה בבני עקיבא, השתתפות העירייה בשכר הלימוד של הישיבה והאולפנה. ושינוי התפריט בישיבת גבעת שמואל. לפני כשנתיים כיהנתי בתפקיד יו”ר וועד ההורים בישיבה ויחד עם דיאטנית ותברואן שינינו את התפריט ומאז אין בארוחות לא נקניקיות לא כנפיים  ולא מאכלים שקשורים בסוכר.

עדי גרוס ומשפחתו צילום באדיבות: עדי גרוס

מה דעתך על המאבק הנוכחי בין ראש העיר להורים שמבקשים שהילדות ילמדו בצפירה?בית המקדש  נחרב בגלל שנאת חינם והוא יבנה בגלל אהבת חינם. לפני כ-10 שנים כשבני מתן למד בישיבת גבעת שמואל לא כולם התלהבו, הישיבה לא הייתה בשיא תפארתה כמו היום ואנחנו מספר הורים באנו ולא פרשנו אלא השקענו יחד עם הרב פרוכטר והיום הישיבה בשיא תפארתה גם בזכות הרבה הורים. נוצר מצב שאנו כעירייה השקענו משאבים גדולים ואכן יש לנו אולפנה נפלאה ואנו מצפים מההורים לדרוש את דרישותיהם ואנו ניתן להם את מבוקשם. מה גם שמשרד החינוך לא מאפשר העברת בנות אני קורא להורים לבוא ולשבת איתנו יחד מתוך אחדות ואחריות נעשה ונצליח.

איזה כישרון היית רוצה שיהיה לך? להיות פחות היסטרי על בריאות משפחתי.

איך היית רוצה להיזכר? כבחור טוב שאהב לעזור

מה הדבר שהכי מפחיד אותך? בריאות

מה הדבר שהכי מעציב אותך? אנשים שחרב עליהם עולמם, מבחינה בריאותית וזוגות שמפרקים נישואים.

מה הדבר שהכי משמח אותך? לראות את המשפחה שלי וההורים שלי בני ה-83.

גבעת שמואל-כיף של מקום

שוקולד-משמין וטעים

שינוי-פחות אוהב שינויים

ביבי נתניהו-אחלה ראש ממשלה וגם אישתו מקסימה. ראש הממשלה הכי טוב שהיה פה.

שבת-אין כמו המשפחה הגרעינית בערב שבת

מקומונט גבעת שמואל-דבר חדש וחשוב, בהצלחה לעוסקים.