Site icon מקומונט גבעת שמואל

תכנון משרדים בדגש על עיצוב ופונקציונליות

(צילום: באדיבות אתר smileoffice)

ראוי לציין כי תכנון משרדים נכון נועד לשקף מסרים שיווקיים, ערכים חשובים כמו יצירתיות, משפחתיות, יעילות, ועל מנת להציג את חזון החברה ולהעניק לעובדים וללקוחות אווירה נעימה במשרד. מחקרים רבים כבר הוכיחו כי סביבת עבודה נעימה תורמת ליצירתיות, לתחושת הצלחה, לנאמנות העובד לעסק ולהצלחה עסקית.

תכנון חכם ומתקדם של המשרד

תכנון חכם של המשרד חייב להתבצע על ידי חברה מקצועית ומנוסה בתחום. יש לשקלל פרמטרים רבים בעת התכנון, לרבות קונספט עיצוב מנחה, גודל המשרד, פתרונות אחסון, סביבות עבודה ארגונומיות וחכמות, התאמה לערכי המוצג, מסרים שיווקיים שיש להעביר, כל זאת ועוד בהתאמה לתקציב המוגדר מראש. כמו כן, תכנון המשרד מחייב מבט גם לעתיד כדי לשקף ולספק מענה לצרכים הארגוניים הקיימים כיום אך גם בעתיד הלא רחוק. יודגש כי תכנון חכם של חללי המשרד ישפיע על המורל של העובדים, וכתוצאה מכך על רמת שביעות רצונם, יעילותם בעבודה ורמת השירות ללקוחות העסק.

תכנון נכון מביא לצמיחה עסקית

כל ארגון שואף לצמוח ולהתפתח לכן חשוב לתכנן את המשרד ולעצבו באופן המשקף את ערכי המותג על מנת לתרום לצמיחה עסקית. מומלץ להטמיע פתרונות טכנולוגיים חכמים וחדשניים בעיצוב המשרד כגון פתרונות אחסון נסתרים באמצעות חיפויי קירות, לשמירה על סדר וארגון. יש לתכנן פינות המתנה מעוצבות עם רהיטים יוקרתיים התורמים לאווירה ייחודית ולרושם רב על הלקוחות הממתינים, לבחור רהיטים מעוצבים ויוצאי דופן, להוסיף תאורה ייחודית המעניקה אווירה מיוחדת, לפזר נכון פריטי נוי, עציצים וחפצי אמנות ועוד. יודגש כי שילוב מנצח בין עיצוב מרהיב וייחודי, לבין בחירת ריהוט משרדי הממלא את הפונקציות הנדרשות לעבודה יעילה ונוחה, מאפשר למשרד לצמוח ולהשיג תוצאות עסקיות טובות יותר. לכן, ההשקעה בתכנון המשרד ובעיצובו מסייעת לעסק להשיג את יעדיו ומטרותיו העסקיות ומחזקת את המותג.

התאמה מלאה לצרכי העובדים

תכנון חכם ונכון של המשרד מתחשב בצרכים האינדיבידואלים של העובדים, בצרכי עבודת הצוות והמנהלים הבכירים, ובדרישות הארגוניות של העסק. אנליזה ואפיון מדויק של כל הצרכים מאפשר לבחור את הריהוט המשרדי הפונקציונלי והנכון ביותר, בין אם מתכננים משרד בסגנון אופן ספייס,  ובין אם יש לעצב משרד לחברת הייטק, לעורכי דין, לרואי חשבון, לסטודיו לגרפיקה וכו’.

לסיכום, תכנון פונקציונלי, חכם, מקורי ואסתטי מסייע לעסק להשיג את מטרותיו, לשקף את חזונו, להעביר ביעילות ובחדות מסרים שיווקיים, ובעיקר להצליח כלכלית. תכנון משרדים על ידי חברה מקצועית מציע שילוב מושלם בין בחירת חומרים, גוונים, טקסטורות, ריהוט, תאורה ופריטי נוי, וזאת על מנת לסייע לעסק לשפר את תוצאותיו בכל התחומים.

לקריאה בנושא: איך לבחור ריהוט משרדי כנסו לכאן