Site icon מקומונט גבעת שמואל

תכנית חדשה וייחודית להכשרת אקדמאים להוראה בגבעת שמואל יצאה לדרך

את התכנית מובילים במשותף עיריית גבעת שמואל, המכללה האקדמית סמינר הקיבוצים ומשרד החינוך • ראש העיר יוסי ברודני: “בכל פעם שאני מדבר על חינוך אני נרגש ובמיוחד כשאני מדבר עם תושבים שרוצים להשפיע על החינוך בעיר”.

רקטור המכללה האקדמית “סמינר הקיבוצים”, פרופ’ יהודית ויינברגר, נפגשה בסוף השבוע עם ראש העיר גבעת שמואל, יוסי ברודני, במסגרת פתיחת תכנית חינוכית ייחודית, להכשרת אקדמאים להוראה בעיר – תכנית אותה מובילים במשותף עיריית גבעת שמואל, המכללה האקדמית סמינר הקיבוצים ומשרד החינוך.

במפגש השתתפו מנהלת אגף החינוך בגבעת שמואל אתי דהן, ראש מינהל הסטודנטים יוסי טולדנו, מנהלת התוכנית רוני רמות,  מנכ”לית משרד החינוך לשעבר ומלווה של התוכנית דלית שטאובר, מנהלת אגף בכיר להכשרה והתמחות במשרד החינוך איריס וולף ותושבי גבעת שמואל האקדמאים שנבחרו להשתתף בהכשרה ייחודי הזו כסטודנטים.

התכנית היא למעשה יישום החזון החינוכי של גבעת שמואל – עיר אוניברסיטאית, המחנכת לפיתוח חדשנות פדגוגית, להשקעה בהון האנושי, לקידום מחקר ופיתוח ולשילוב השכלה גבוהה במערכת החינוך בעיר.

משתתפי התכנית. צילום: דוברות העירייה

הייחודיות של התוכנית היא היותה מערכת אחת המחברת את כל הממשקים – משרד חינוך, רשות מקומית ואקדמיה, לשיתוף פעולה מקצועי, אשר מטרתו להצמיח דור איכותי וערכי של צוותי הוראה וחינוך בעיר, שימנפו את כל המערכת להישגים משמעותיים – כל זאת לצד הישגים חינוכיים מרשימים ומשמעותיים, בהם זוכה מערכת החינוך בעיר מידי שנה.

רקטור מכללת “סמינר הקיבוצים”, פרופ’ יהודית ויינברגר: “אני נרגשת לראות עיר כמו גבעת שמואל, שפועלת, מובילה ויוזמת בתחום החינוך וההוראה, עבור פיתוח דור איכותי של מורים וצוותי חינוך בעיר שלה. כבר בתחילת הדרך, ניתן לראות הצלחה של התכנית, וזאת בעקבות שיתוף פעולה של כל הצוותים החינוכיים בעיר, עם אנשיי האקדמיה והחינוך בסמינר הקיבוצים. ניכר כי יש כאן בהחלט מנהיגות חינוכית פנימית, שתוכל להוביל את התכנית הייחודית הזו ולהצעיד את מערכת החינוך של העיר להישגים משמעותיים כעיר מובילה ופורצת דרך”

ראש העיר גבעת שמואל יוסי ברודני: “בכל פעם שאני מדבר על חינוך אני נרגש ובמיוחד כשאני מדבר עם אנשיי חינוך ועם תושבים שרוצים להשפיע על החינוך בעיר. אני רואה בכם חלוצים של מי שעתידים להמשיך להוביל את מערכת החינוך העירונית שלנו להישגים משמעותיים נוספים אוני בטוח שתציבו רף גבוהה לדורות הבאים אחריהם. עלו והצליחו!”