Site icon מקומונט גבעת שמואל

תלונות הציבור: ירידה בקבילות החניה, עלייה בתלונות בנושא גביה

השבוע נערכה ישיבה ראשונית של ועדת הביקורת במועצת העיר בה הוצגו ממצאי בדיקת מבקר העירייה לגבי פניות תושבים בגבעת שמואל ולקבילות אליו בשבתו כנציב תלונות הציבור בגבעת שמואל. ממידע ראשוני שהגיע למקומונט גבעת שמואל עולה כי שנת הקורונה נתנה את אותותיה גם כאן.

דו”ח נציב תלונות הציבור בגבעת שמואל, כמו גם דו”ח מבקר העירייה אסורים בפרסום בטרם יגיש המבקר את ממצאיו הסופיים לאישור מועצת העיר ולכן לא ניתן לפרט את פרטי התלונות שהגיעו אל המבקר, דוד שרוני, אך יחד עם זאת ממידע שהגיע למערכת מקומונט גבעת שמואל כברניתן לספר שבדו”ח נציב תלונות הציבור לשנת 2020 חלה ירידה משמעותית במספר התלונות, לעומת הדו”ח האחרון שפורסם, זה של שנת 2019.

על פי טיוטת הדו”ח אל המבקר הגיעו שלל פניות והוא מצא לנכון לטפל בעשרות בודדות מהן כשאת רובן הוא מצא מוצדקות. חלק הארי של הפניות היו בנושא גביה, שפ”ה (שיפור פני העיר; תברואה ומצב הרחובות -א”ט), ופיקוח.

כאמור, מרבית התלונות שנבדקו נמצאו מוצדקות וחלקן הוגדר על ידי נציב תלונות הציבור בגבעת שמואל כלא מוצדקות, או מוצדקות חלקית כשבבודדות מהתלונות שנבדקו החליט הנציב כי אין מדובר בבעית שבתחום סמכותו של נציב תלונות הציבור לבחון ו/או שמדובר בבעיה שאינה קשורה לתפקוד העירייה או לאחריותה.

עיריית גבעת שמואל. צילום: אביחי טבק

מעיריית גבעת שמואל נמסר: “הקשר האישי שלנו עם התושבים, חשוב לנו מאוד ונמצא בראש סדר העדיפויות העירוני שלנו במהלך כל השנה ובעיקר “בתקופה זו. פניות התושבים, זוכות למענה אישי, מקצועי, אמין ומהיר של עובדי העירייה, העומדים לרשות התושבים בכל תחום ובכל זמן. יחד עם עובדות ועובדי העירייה, אנו פועלים כל העת לשיפור איכות החיים בעיר, לשגשוגה ולהתפתחותה במגוון תחומים. כל זאת מתאפשר בין היתר גם, בזכות התושבים שנותנים בנו את אמון רב, מעורבים ומובילים יחד איתנו את העיר לצמיחה, להתחדשות ולהישגים רבים, ההופכים אותה לאחת הערים המובילות והמצליחות בישראל בתחומים רבים. ברוח זו, נמשיך לפעול למעון תושבינו ולהעניק להם הם מיטב השירותים העירוניים באופן המיטבי”.