Site icon מקומונט גבעת שמואל

“תלמידים” חדשים עולים לאוטובוס

ההצטרפות להסעה הינה חלק מסבב מתוכנן במסגרתו מתלווים בכל שבוע, ראש העיר יוסי ברודני ומנהלת אגף חינוך ד”ר חדוה הייזלר, להסעה לתיכון אחר בו לומדים ילדי העיר. בכל תיכון מתקיימת ישיבה עם מנהל בית הספר, צוות המורים ואנשי אגף החינוך בעיריית ר”ג, במהלכה נסקרת התכנית הפדגוגית בבית הספר והערכים על פיהם הוא פועל.

אמש בשעה 7 בבוקר יצאה כהרגלה ההסעה מגבעת-שמואל לבית הספר אבין ברמת גן. אלא שלא כבכל יום, הופתעו התלמידים כאשר לאוטובוס עלו שני “תלמידים” חדשים ומעט מבוגרים יותר: ראש העיר יוסי ברודני ומנהלת אגף החינוך בעיר ד”ר חדוה הייזלר.

החל מלפני כשלושה שבועות, עת התלוו להסעה לתיכון קלעי, ובשבוע שעבר לתיכון “אהל שם”, ובמשך השבועות הקרובים מתוכננים להתלוות ראש העיר יוסי ברודני ומנהלת אף החינוך הד”ר הייזלר בכל שבוע להסעה לתיכון אחר (התיכונים שבמיפוי משרד החינוך) וזאת הן במטרה לפגוש את תלמידי העיר, לשוחח עימם, לשמוע אותם ולחוות את היומיום שלהם החל מהסעת הבוקר, והן במטרה להכיר לעומק את התיכונים בהם לומדים, להדק עימם את הקשר ואת שיתופי הפעולה, לסייע היכן שיש צורך, לשמוע על התכנית הפדגוגית, על תלמידי העיר ולהכיר מקרוב ובאופן אמיתי את הצוותים החינוכיים.

במהלך הנסיעה שוחח ברודני עם התלמידים שמע מהם על בית הספר, פעילויות הפנאי בהן הם לוקחים חלק לרבות פעילות תנועות ומועדוני הנוער והזמין אותם לשאול שאלות ולהעלות נושאים שחשובים להם. כמו כן עדכן ראש העיר כי כחלק מההשקעה בחינוך, בתקופה הקרובה מתכננת העירייה להקים יחידת נוער שתרכז את כלל צרכי ופעילויות הנוער בעיר.

והתלמידים? הם שמחו על המפגש באוטובוס, וכן גם על השוקולד שחולק להם בנסיעה עם איחוליי המשך שנת לימודים מוצלחת.