Site icon מקומונט גבעת שמואל

ממשיכים להוביל בחינוך – תלמידי גבעת שמואל מציגים: 94% זכאות לבגרות

מנתוני התמונה החינוכית לשנת תשע”ז שמפרסם היום (ד’) משרד החינוך עולה כי גבעת שמואל ממשיכה להוביל בחינוך עם 94% זכאות לבגרות.

תיכון גבעת שמואל החדש צילום דוברות עיריית גבעת שמואל

לראשונה כוללים השנה נתוני הזכאות לבגרות  גם את אולפנת אמי”ת (בשנה שעברה סיים המחזור הראשון את לימודיו באולפנה).

עוד עולה כי גבעת-שמואל מובילה גם בזכאות לבגרות מצטיינת עם 26.1% זכאות לבגרות מצטיינת (בגרות הכוללת ממוצע גבוה במיוחד ומעל 30 יח”ל) בעוד הממוצע הארצי בזכאות לבגרות מצטיינת עומד על 8% בלבד.

גם בזכאות לתעודות בגרות 5 יח”ל  מתמטיקה מובילה גבעת שמואל עם 35.7% לעומת הממוצע הארצי העומד על 14% בלבד. בזכאות לתעודת בגרות 5 יח”ל באנגלית מובילה גבעת שמואל עם 71.4% לעומת הממוצע הארצי העומד על  36%.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

נתון נוסף בו מובילה גבעת שמואל הוא אחוז הנשירה הנמוך מהלימודים העומד על 0.1% בלבד. כזכור במאי האחרון הציב  מדד מדלן בשיתוף אתר YNET את גבעת שמואל במקום הראשון בישראל בחינוך.

בהתייחס לנתונים אמר ראש עיריית גבעת-שמואל יוסי ברודני : “כל הכבוד לתלמידי גבעת שמואל המוצבים לאורך כל השנים האחרונות בצמרת ההישגים בכל התחומים  – זכאות לבגרות, בגרות מצטיינת, מבחני מיצ”ב,  אחוז הגיוס לצה”ל ועוד. הנוער בגבעת שמואל הוא מהטובים והמובילים בישראל ועל כך גאוותנו.  חשוב לציין שהישג זה הוא בראש ובראשונה של כל תלמיד ותלמידה אבל הוא גם  פרי שילוב של ההשקעה האינסופית של סגלי החינוך וההוראה, מערכת חינוך עירונית  חזקה ואיכותית שממשיכה לשפר ולהשתפר כל העת ואוכלוסייה איכותית שמחנכת למצוינות לימודית, אבל לא פחות חשוב מכך ערכית. יודגש כי נתון זה אינו עומד בפני עצמו- גבעת שמואל מוצבת  במקום הראשון בישראל גם בשיעור נשירה נמוך מהלימודים ואין ספק שנתון זה חשוב לא פחות ומעיד על עוצמה וחוסנה של  מערכת חינוך שמספקת לצד פדגוגיה, גם מענה משלים רחב שלא משאיר אף תלמיד מאחור”.