Site icon מקומונט גבעת שמואל

תל אביב 8 מקומות שעוד לא הייתם בהם

תל אביב היא עיר שלא עוצמת עין לרגע – תמיד מפתיעה ומרגשת. כל פעם שתגיעו אליה, תגלו ממקומות חדשים, אטרקציות מלהיבות ומלונות שווים, שיאפשרו לכם ליהנות מכל מה שיש לעיר להציע. מחפשים לבלות יום כיף בעיר הגדולה מבוקר ועד לילה? יש לנו כמה פעילויות ואתרים ששווה להכיר

הקפה שלפני

בתי קפה צצים בתל אביב מכל הכיוונים, נפתחים, נסגרים, תמיד יש ממה ללגום. בית הקפה המדובר חדש הוא סיטיזן במונטיפיורי 15. מסוג המקומות בהם מרגישים מהבית מהרגע הראשון. מעבר לקפה, תמצאו כאן תפריט הרצה לעת עתה שכולל אבוקדו טוסט, קינג קייל יוגורט טרופי ועוד מנות באוריינטציה בריאותית המבוססות על סלטים, פירות וזרעי צ’יה.

בילוי זה לא משחק ילדים

לא חייבים להיות גיימרים כדי להיסחף עם האקשן שמחכה לכם במתחם המשחקים הכי חם בתל אביב – Hype. ממש בלב תל אביב, רחוב מנחם בגין 124, מחכה לכם לאונג’ הגיימינג הראשון בישראל. מגוון עמדות של XBOX, עמדות PC עוצמתיות כולל מסכי גיימינג, חדר סטודיו מקצוע מתקדם להקלטת משחקים, רשת אינטרנט סופר מהירה. המקום מארח גם טורנירים ותחרויות בין שחקנים. ישנה אפשרות להביא ציוד אישי מהבית, להתחבר ולשחק וכמובן, לפגוש שחקנים אחרים.
א’ עד ד’ 10:00 עד 01:00 | ה’ – ו’ 10:00 עד 04:00 וש’ 10:00 עד 01:00

בשוק אלבני רוטשילד לא תישארו רעבים לרגע

תל אביב שופעת שווקים משוק התקווה דרך שוק הפשפשים ועד שוק הכרמל ולוינסקי, שוק הנמל ושוק צפון. יש הרבה אופציות גסטרונומיות לבחור מתוכן. שוק אלנבי רוטשילד משתרע על פני 1500 מ”ר עם מגוון דוכנים, שכל אחד מהם מציע מטבח קצת שונה. תוכלו לנשנש מכל הבא ליד או לשבת ליד אחד הדוכנים ולאכול בנחת. יש כאן את אסאדה סושי, מאסטר פיש, יאטאי ועוד.
רוטשילד 36. ראשון–רביעי 02:00-08:00, חמישי-שבת 05:00-08:00

צאו להרפתקה ברחבי העיר

חדרי בריחה יש בעיר בשפע, אבל אם אתם מעוניינים בחוויה עוצמתית יותר – סיטי קווסט במתחם שרונה הוא בשבילכם. המשחק התחרותי מתקיים בחוץ ומבוסס על טכנולוגיה מתקדמת שתגרום לכם להרגיש בתוך סרט או משחק. בין היתר תוכלו להפוך לסוכני ביון כדי להציל את ישראל או אם הגעתם בהרכב משפחתי, מחכה לכם הרפתקה אגדת השער הקסום שגם היא כוללת רמזים, חידות ואתגרים והכל בשטח.

להתחדש בסטייל

אם טרם ביקרתם, זה הזמן ואם ביקרתם – אז בטח תרצו לחזור. קניון האופנה של תל אביב דואג לארגן אירועים שיקיים לבאים וכולל מגוון חנויות אופנה, הנעלה וקוסמטיקה, עיצוב לבית כמו למשל זארה הום, ברשקה, מנגו, פוקס ועוד. שימו לב למבצעים מיוחדים, תצוגות והצטיידו במלתחה חדשה לקראת הבילוי שלכם בעיר הגדולה. החשמונאים 96.

אם לסבא היתה פיצה

חופשה בתל אביב שעוד לא הכרתם. צילום באדיבות pixabay

הפרויקטים של השף עומר מילר תמיד זוכים לסיקור נרחב והלקוחות – מצביעים ברגליים. היצירה החדשה של השף היא פיצה סבא בשדרות רוטשילד 9. אתם מוזמנים לבחור את התוספות על הפיצה כאשר המבחר מסחרר וכולל, בין היתר, פסטו, לובסטר, זיתים, ביצים, סלק, אנשובי ואפילו ממרח שוקולד. יש גם כמה פיצות השף שמילר בנה עבורכם מראש ובכל מקרה, הקונספט הוא כזה – אתם עומדים מול הוויטרינה ומחליטים כיצד הפיצה שלכם תראה ומה יהיו הטעמים שלה.

הבר שלפני או אחרי המסיבה

בילוי מעורר תיאבון ואם אתם מחפשים להרוות את צימאונכם וגם לטעום על הדרך כל מני דגים טובים, נווטו דרככם לאחד ממוקדי הבילוי המלהיבים – שוק לוינסקי. כאן תגלו מקום חדש בשם לוינסקי 50 חמארה בר יין דגים באווירה שכונתית שתחבק אתכם מכל הכיוונים. קבב לוקוס, סלט קישואים ועוד ספיישלים שמשתדכים עם בירות ודרינקים שונים. לחייכם!

להרגיש באור הזרקורים

אחד המועדונים התל אביבים הלוהטים בסצנה היום הוא מועדון קו – בדרך שלמה 117. ניתן לראות כאן סלבריטאים, לחגוג במסיבות קונספטואליות, תקליטנים מובילים המנצחים על הרוקדים. כמובן שיש בר עשיר שופע בירות וצ’ייסרים, עיצוב אופנתי, סאונד ברמה גבוהה ותחושה תמידית שהלילה עוד צעיר.

כדי למקסם את ההנאה מהעיר הגדולה כדאי למצוא מלון בתל אביב, לא חייבים מלון בוטיק יקר אפשר פשוט לבחור מלון נוח ונעים שממוקם בלוקיישן אטרקטיבי בקרבת החופים שמתאים לכל עונה, ליו וללילה, יאפשר לכם לגמוע מהחוויות התל אביביות בלי לדאוג להסעה חזרה הביתה או להפסיק את הבילוי באמצע.

 

רשימת המקומות והרעיונות לבילוי מובאת לכם על ידי Sea Excecutive Suites  מלון בוטיק בתל אביב על טיילת הרברט סמואל.

 

לכתבות נוספות במקומונט גבעת שמואל:

תלמידיו של הרב איתמר בן גל ז”ל מישיבת בני עקיבא גבעת שמואל ביקרו בבית הנשיא

האם בקרוב תעבור רכבת קלה בגבעת שמואל? הופקדה תכנית מתאר עירונית חדשה

הונחה אבן הפינה למתחם אולם הספורט העירוני של גבעת שמואל