Site icon מקומונט גבעת שמואל

תמיד ראשונים: מחזור נוסף של מתנדבי מד”א מצטרף לפעילות בגבעת שמואל

גבעת שמואל קיבלה חיזוק של 7 מתנדבים חדשים, אשר סיימו לאחרונה קורס חובשי רפואת חירום ונהגי אמבולנס של מגן דוד אדום, ויצטרפו לעשרות מתנדבי מד”א בעיר. ראש צוות מד”א בגבעת שמואל, גלעד טואסי: “זה לא מובן מאליו שאנשים מחליטים להתנדב למען הזולת. זוהי תוספת כוח לצוות המתנדבים בעיר”

בשבוע שעבר, התקיים טקס מרשים לציון סיום קורס חובשי רפואת חרום ונהגי אמבולנס במרחב ירקון של מד”א. הטקס התקיים באולם מופ”ת בקריית אונו במעמד סגן ראש העיר גבעת שמואל, בני סומך, סגן רה”ע קריית אונו נפתלי כהן, מנהלת יחידת ההתנדבות בעיריית גבעת שמואל ורד פרץ, מנהל מרחב ירקון במד”א חיים דורי, יו”ר מתנדבים במרחב ירקון של מד”א סמ”ג ניר שלהב ובכירים נוספים.

החובשים החדשים קיבלו במהלך הטקס תיקי עזרה ראשונה מתקדמים וציוד רפואי, שיסייע להם בהצלת החיים. בכך הצטרפו המתנדבים לכונני התגובה ומערך הצלת החיים של מד”א במרחב ירקון.

צילום: דוברות מד”א

בין המתנדבים החדשים, היו שבעה מתושבי גבעת שמואל שסיימו את הקורס בהצלחה: יניב לוי, לילית צימרמן, אילנה גרינברג, נעמי ארמה, ישי גוטליב, תמר אבידן וברק גורדון, אשר צפויים להצטרף לתחנת מד”א המקומית בגבעת שמואל ולסייע בהצלת חיים לתושבי העיר והמרחב.

ראש צוות מד”א בגבעת שמואל, גלעד טואסי: “שבעה מתנדבים חדשים מצטרפים לארגון ההצלה הלאומי ומהווים תוספת כוח לצוות המתנדבים בעיר. זה לא מובן מאליו שאנשים מחליטים להתנדב למען הזולת, עוברים קורס במשך חצי שנה ולאחר מכן מתחילים להתנדב על חשבון הזמן האישי והמשפחתי.”

“חשוב להודות להנהלת מרחב ירקון במד”א שנענית לכל בקשה של מתנדבי העיר. לראש העיר, חברי המועצה, ועובדי העירייה על העבודה המשותפת והתמיכה בנו במשך כל השנה” סיכם טואסי.

סגן ראש העיר גבעת שמואל, בני סומך, שהתכבד בדברי ברכה ובהענקת תעודות סיום ודרגות למסיימי הקורס, ברך את המתנדבים ואמר: “רוח ההתנדבות, היא שמייצרת בעירנו גבעת שמואל, קהילה חזקה, יציבה ומגובשת. שום כוח בעולם, לא יוכל להחליף את רוח ההתנדבות וכבר מגיל צעיר אנו מחנכים את ילדינו ואת בני הנוער הנפלאים שלנו לערכים של נתינה, של עזרה לזולת ושל מעורבות חברתית וקהילתית – בדיוק כפי שאתם בוגרים ובוגרות יקרים, לקחתם על עצמכם היום. אתם מהווים מכפיל כוח בהצלת חיים וראויים לכל הערכה. בשמי ובשם ראש העיר, אנו מאחלים לכל אחת ואחד מכם הצלחה רבה בתפקידכם”.

צילום: דוברות מד”א