Site icon מקומונט גבעת שמואל

תמיכה נוספת בגל לנצ’נר; ח”כ מתן כהנא: “יש לגל יכולות ניהול מוכחות. הוא ראוי להיות ראש העיר הבא של גבעת שמואל”

רשימתו של לנצ’נר למועצת העיר, “גבעת שמואל מתחדשת בראשות גל לנצ’נר”, הינה סיעה עצמאית ואינה כפופה לאף מפלגה ארצית ובשל כך זוכה לתמיכה רחבה של אישי ציבור ונבחרי ציבור מכל הקשת הפוליטית.

בשבוע שעבר היה זה ח”כ גדעון סער שהביע תמיכה רשמית ופומבית במועמדותו של יו”ר האופוזיציה בגבעת שמואל גל לנצ’נר והיום הצטרף אליו גם ח”כ מתן כהנא, חבר כנסת מטעם סיעת המחנה הממלכתי ושר הדתות לשעבר, ובהמשך צפויים לפרסם את תמיכתם גם נציגים ממגזרים ומפלגות נוספות מכל הקשת הפוליטית – ימין ושמאל, דתיים חילוניים, מהקואליציה ומהאופוזיציה.

ח”כ מתן כהנא: “אני רואה חשיבות רבה דווקא עכשיו לצאת להצביע ולהביא הנהגה חדשה לגבעת שמואל, הנהגה צעירה עם יכולות ניהול מוכחות. הכרתי את גל אישית בצמתים ציבוריים רבים ואני אסייע ככל יכולתי לגל בקידום העיר וביסוסה כמובילה בישראל”

המועמד לראשות העיר, רו”ח גל לנצ’נר: “אני שמח על תמיכתו של חבר הכנסת מתן כהנא בי ובסיעתי לבחירות הקרובות בגבעת שמואל. רשימת “גבעת שמואל מתחדשת” בראשותי משלבת מועמדים מכל המגזרים והזרמים הפוליטיים, שחברו יחד על מנת לעבוד עבור תושבי גבעת שמואל, לתקן את מה שצריך תיקון ולהפוך אותה למקום טוב עוד יותר. יחד עם התמיכה שלכם, התושבים – בשבוע הבא נחליף את ההנהגה בעיר. תאמינו שאפשר לתקן.”