Site icon מקומונט גבעת שמואל

תקליטן לחתונה – שיא האירוע שלכם

כל כך כיף לחגוג אהבה! זאת בדיוק הסיבה שכשאנחנו שומעים שאתם מתחתנים, אנחנו מתרגשים יחד איתכם. אנחנו גם יודעים כמה יש לכם על הראש, מהרגע שנחתתם מהאופוריה המטורפת של הפרפרים בבטן אתם רק מתעסקים ברישומים. באישורי הגעה, עיצוב, ביגוד, קייטרינג ואיך לא גם תקליטן לחתונה שירקיד אתכם באהבה. איך מוצאים תקליטן המתאים בדיוק לכם, כמה זה עולה ואיך עושים את זה בלי לשבור את הראש ואת קופת החיסכון? מיד תדעו הכל.

תקליטן לחתונה – בואו נדבר על זה

 אתם בטח מוצפים במידע, בהצעות, במחירים, ובפרסומות שיווקיות. אבל למעשה כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור מה שהכי מרגיש לכם נכון בבטן ובלב. וכשתמצאו את אותו תקליטן לחתונה שעושה לכם טוב בלב, תרגישו.

יחד עם זאת, כדי לבחור אותו כדאי שתעשו מספר דברים חשובים שיסייעו לכם לשם כך:

אין ספק שכולם רוצים לדעת כמה עולה דיג’יי לחתונה כדי להכניס את הנושא לתקציב החתונה, לכן חשוב לבצע סקר שוק איכותי. כמובן עם המלצות רלוונטיות. כאשר אתם מקבלים המלצות רצוי שאלו תהיינה המלצות מהקרובים לכם, שבאמת יודעים מה אתם אוהבים. וממליצים מכל הלב, ולא מבחינת לפרסם איש מקצוע זה או אחר. כיום גם ישנן פלטפורמות אותנטיות לקבלת חוות דעת.

צילום: באדיבות דיגיי אילון מתנה

הטיפ הזה רלוונטי לכל אנשי המקצוע שאתם בוחרים עבור החתונה. לכו לראות אירועים שבהם אתם יכולים לראות איך אנשי המקצוע מתנהגים באירוע עצמו. הכי אותנטי, הכי רלוונטי. בין אם זה תקליטן לחתונה, בין אם זה סירת פירות, בין אם זה בר אקטיבי. כל דבר שקשור לאירוע שהולך להקפיץ לכם את האורחים, חשוב שתבדקו. כמובן שחשוב לדעת כמה עולה דיג’יי לחתונה לפני שאתם מתלהבים מתקליטן זה או אחר, אבל כדי להרגיש באמת את איש המקצוע אתם צריכים לראות אותו בלייב.

נכון, תקליטן לחתונה הוא אחד הדברים היותר חשובים באירוע שלכם יחד עם הקייטרינג, והעיצוב. אם אתם רואים שאתם מוצאים תקליטן שהכי מתחבר לכם לסגור איתו, תראו היכן אתם יכולים לצמצם בשביל זה גם אם המחיר שלו מעט יקר. בסופו של דבר, המוזיקה היא אחד הדברים שהכי יזכרו מהאירוע.

גם כאן, הטיפ הזה חשוב לכל נושא של אנשי המקצוע לגבי החתונה, אך בעיקר למוזיקה. תקליטן לחתונה צריך להיות אדם שאתם מסתדרים איתו. הכימיה שלכם היא אחד הדברים החשובים להצלחת האירוע. ברגע שהתקליטן שלכם מדבר אתכם בגובה העיניים, מבין מה אתם רוצים וקורא את הקהל שלכם, זכיתם. אתם צריכים רק ליהנות מהחתונה ולדעת שגם נושא המוזיקה בידיים הכי טובות.

DJ אילון מתנה חתום על סטים מובילים של מוזיקה בארץ ובעולם ומעבר להיותו כוכב רשת ויראלי ואוניברסלי, הוא מופיע על הבמות הגדולות בישראל ובחוץ לארץ. אילון מתנה פורץ גם אל עולם האירועים עם נסיון אדיר, מוזיקה איכותית, וגם מגיע עם תקליטן נוסף וביחד הם הולכים להרקיד אתכם ואת היקרים לכם עד השעות הקטנות של הלילה, ובמסיבה אמיתית כמו שראויה שתהיה לכם.