Site icon מקומונט גבעת שמואל

תתמודד? מי פירסם הלילה קריאה ישירה לרונית לב להתמודד על ראשות העיר?

מי עומד מאחורי הקריאה? צילום: כתב מקומונט גבעת שמואל

הבוקר נחשפו תושבי גבעת שמואל לעשרות שלטים על לוחות המודעות הקוראים לתושבת העיר רונית לב (אל”מ במיל.) להתמודד על תפקיד ראש העיר בבחירות שייערכו בעוד כ-100 יום. לב: “העשייה הציבורית ולמען הכלל תמיד בלבי ובעיסוקיי היומיומיים. ההחלטה על התמודדות לראשות העיר מחמיאה לי, אך תתקבל בזמן המתאים לכך.”

נאם נראה התמודדות ראש בראש מול יראש העיר המכהן?
צילום: כתב מקומונט גבעת שמואל

לפני כחודשיים פרסמנו כאן במקומונט גבעת שמואל ידיעה בלעדית על כוונתה של עוזרת שר הביטחון וראש מופ”ת לשעבר אל”מ במיל. רונית לב להתמודד בבחירות המקומיות הקרובות על ראשות העיר.

מאז, מים זרמו בירדן, אך מכיוונה של לב לא נשמעו הבהרות חד משמעיות האם היא אכן תתמודד בבחירות.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

נראה, שישנם לא מעט תושבים שהחליטו לקדם את מועמדותה של לב גם בלי הכרזה רשמית והבוקר נראו בכל רחבי העיר מודעות ושלטים הקוראים ללב להתמודד.

“רוצים מנהיגות אמיתית, רונית לב – מחכים לך” קוראת לשון המודעה עליה חתומים “תושבים שאכפת להם”.

לפניית מקומונט גבעת שמואל הגיבה רונית לב: “הבוקר, יחד עם כלל תושבי העיר, נחשפתי למודעות ולשלטים הקוראים לי להתמודד לראשות העיר. מחמיאה לי הקריאה ,הרצון והנכונות של תושבי העיר לקדם אותי לתפקיד ציבורי חשוב זה והצימאון של התושבים לשינוי בעיר. העשייה הציבורית ולמען הכלל תמיד בלבי ובעיסוקיי היומיומיים.
יחד עם זאת בתקופה זו של שלושת השבועות של ימי בין המצרים ולקראת תשעה באב אנו ממעיטין בשמחה ועסוקים במנהגי אבלות על חורבן בית המקדש ופחות בפוליטיקה והחלטות אישיות. ההחלטה על התמודדות לראשות העיר מחמיאה לי, אך תתקבל בזמן המתאים לכך.”

צילום: כתב מקומונט גבעת שמואל