Site icon מקומונט גבעת שמואל

קולקציית נשים 2018 של נאוטיקה הגיעה לחנויות

מותג האופנה הבינלאומי נאוטיקה משיק את  קולקציית נשים קיץ 2018  בהשראת רצועות החוף של קליפורניה

המותג הבינלאומי נאוטיקה משיק את קולקציית נשים קיץ 2018 בהשראת רצועות החוף של קליפורניה: החופים עם החול, הגבעות של סנטה קרוז והנווה מדבר של פאלם ספרינגס.

הקולקציה החדשה מציעה מגוון פריטים המתאימים לחיי היום-יום, ספורט ושעות הפנאי,  לצד פריטים אייקונים עם טאץ’ עכשווי המשקפים קיץ של אפשרויות אינסופיות.

הפריטים מאופיינים בקווים נקיים עם טקסטורות המהוות אבני יסוד למלתחה המודרנית בשילוב אלגנטיות ותחכום. ניתן לראות כי ה”חתימה” של נאוטיקה שזורה היטב בדיטיילים הקטנים אשר עושים את ההבדל בגזרות, בדים, הדפסים וצבעים נשיים. הקולקציה מכילה שפע של פריטים טרנדים החוגגים את חיי האישה המודרנית.

קולקציית נשים 2018 של נאוטיקה הגיעה לחנויות. תמונה: יח”צ

כנגד הרקע של שמיים בצבעי פסטל ועצי דקל, קולקציית הנשים משלבת הדפסים של פסים מודגשים ופרחוניים. צבעים חיים כמו צבעי קורל, אננס ואפרסק שמשתלבים במכנסיים וחולצות קלילות הם הלוקים לצאת לטיול ברצועת החוף.

הקולקציה מורכבת ממגוון סגנונות ומראות חדשים המתאימים לשעות היום והלילה. שילובי בדים אווריריים, גזרות ואלמנטים גיאומטריים, שמלות אלגנטיות, סטים של חולצה וחצאית למראה קליל ולא מתאמץ, חצאיות במגוון סגנונות, מכנסיים אופנתיים במבחר הדפסים ועוד.

גם העונה, ניתן למצוא פריטי בייסיק שקיבלו אינטרפרטציה מחודשת ומעניינת אשר מחמיאה לנשים בזכות הדגש לפרטים הקטנים ההופכים כל פריט בסיסי לייחודי ומעניין. לדוגמא: חולצות פולו עם ריצרץ, חולצות בשילוב אבזמים וכפתורים ועוד.

טרנד מאוד בולט העונה הוא ה-COLOR BLOCK וניתן לראותו בפריטי הקולקציה: שמלות קייציות, חולצות טי ועוד.

המותג נאוטיקה ידוע כמותג לייף סטייל בינלאומי מוביל, אשר מציע אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים אופנתיים, בעלי שיק קלאסי מתוחכם, המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ-75 מדינות בעולם.