Site icon מקומונט גבעת שמואל

צעירים לנצח: האגף לשירותים חברתיים בערב שיתוף הציבור להקמת “מרכז צעירים”

האגף לשירותים חברתיים בעיריית גבעת שמואל, כינס מפגש שיתוף ציבור עם תושבים ועם צעירי הגבעה לקראת הקמתו של מרכז צעירים חדש בעיר. במפגש השתתפו ראש העיר יוסי ברודני, מנכ”ל העירייה גבי חדד, מנהלת האגף לשירותים חברתיים אתי סומך וציוותה שעמלו רבות לקיומו של הערב המוצלח. בחלק האומנותי הסטנדאפיסט יוסי גבני.

נציין כי הדיבורים והתוכניות להקמת מרכז צעירים בגבעת שמואל החלו כבר לפני כ-4 שנים, בשנת 2016, כאשר אז כבר מונה סטודנט בהתמחות תחת אגף השירותים החברתיים שניסה לקדם את העניין ואף גיבש קבוצות חשיבה שונות על מנת לבחון את צרכי הצעירים בעיר, על המגוון המיוחד שלה.

כאמור, אז הדבר לא הצליח להתרומם ולקרום עור וגידים, והפעם, אומרים לנו גורמים בעירייה, ייעשו מאמצים גדולים יותר על מנת שהמיזם החשוב יצליח ומרכז צעירים יקום בגבעת שמואל, כראוי לעיר גדלה ומתפתחת, בעל שיעור הילדים מהגבוהים בישראל.

במהלך הערב ברך ראש העיר יוסי ברודני את הצעירים ואמר: “אתם דור העתיד שלנו וגבעת שמואל היא הבית שלכם. היוזמה להקמת מרכז הצעירים היא חלק מהחזון העירוני שלנו, ששם את החינוך ואת ילדינו במרכז – מגיל הגן ועד אחרי גיל הבגרות. השאיפה שלנו היא ליצור צעירים המעורבים בנעשה בעיר ולרתום אותם לפעילות העירייה בכל תחומי החיים.”

עוד הוסיף ברודני, “אם אנחנו רוצים עיר טובה יותר – עלינו לדאוג שהצעירים המוכשרים שלנו ירצו להישאר בעיר ולהשקיע את יכולותיהם וכישרונם בה. זה המקום גם להודות לכל מי שלקח חלק בהצלחתו של הערב – לויקי ניסן, לתמר פרץ ולצוות האגף על הירתמותם להקמת מרכז צעירים בעיר”.

צילום: יעל צור
מנכ”ל העירייה גבי חדד בכנס צעירים. צילום: יעל צור