Site icon מקומונט גבעת שמואל

“חובתנו לדבר עם בני הנוער במטרה למגר תופעות חמורות כמו האונס המזעזע באילת”

ראש העיר יוסי ברודני, יו”ר הועדה לקידום מעמד האישה מיכל נתנאל, חברי מועצת העיר ועובדי העירייה, פרסמו הבוקר הודעת גינוי למקרה האונס הקבוצתי המתועב והבלתי נתפס של הנערה בת ה-16, אשר ארע בבית המלון באילת בסוף השבוע, “וכל מקרה אלימות מכל סוג שהוא”.

בהודעה שפרסמו בעיריית גבעת שמואל נכתב כי “אנו בגבעת שמואל, מחנכים את ילדינו לערכים, לכבוד הדדי ולשוויון בין המינים וכן להגברת המודעות וההסברה בקרב תושבינו במטרה למנוע מקרים מסוג זה”.

עוד נכתב בהודעה כי “כחלק מתוכנית עירונית לביטחון הילדים והנוער בעיר, הקמנו “סיירת הורים” להגברת נוכחות ומעורבות הורית לצד סיירי הביטחון של העירייה, במקומות הבילוי והפנאי בשעות הלילה, על מנת שבשעת הצורך יהיו במקומות אלו מבוגרים אחראיים לצורך עזרה ואוזן קשבת לבני הנוער”.

יוסי ברודני. צילום: עיריית גבעת שמואל

“בנוסף, אנו יוצרים סדנאות והרצאות לדיאלוג ולשיח בגובה העיניים עם בני הנוער במהלך השנה ובמיוחד בעת הזו בעקבות מקרה האונס באילת”, כך לשון ההודעה.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני התייחס לדברים באופן אישי ואמר: “חובתנו ותפקידנו כהורים, כתושבים וכאנשיי חינוך, לחדד ולדבר עם בני הנוער וילדנו על מה כן ומה לא, מה נכון ומה לא נכון, מה מותר ומה אסור במציאות חיינו, במטרה למגר תופעות שליליות ופליליות מעין אלו, לחזק את הביטחון האישי וליצור קהילה בטוחה”.