Site icon מקומונט גבעת שמואל

17,000 ערכות אנטיגן חולקו לאזרחים ותיקים ומשפחות רווחה בגבעת שמואל

האגף לשירותים חברתיים של עיריית גבעת שמואל חילק בימים אלה כ-17,000 ערכות אנטיגן ביתיות לאזרחים הוותיקים ולניצולי השואה בעיר, זאת מלבד עשרות אלפי הערכות שחולקו בימים האחרונים לילדים בגילאי 0-12 על ידי מוסדות החינוך.

משרד הרווחה והביטחון החברתי חילק בחודש האחרון כ-9 מיליון ערכות אנטיגן לכ-400 אלף משפחות המוכרות במחלקות לשירותים החברתיים ברשויות המקומיות בישראל. זאת בהמשך להחלטת הממשלה שלפיה משפחות המוכרות במחלקות לשירותים חברתיים זכאיות לבדיקות אנטי גן ביתיות בחינם.

האגף לשירותים חברתיים של עיריית גבעת שמואל קיבל במסגרת המבצע כ- 17,000 ערכות אנטיגן ביתיות ויצא השבוע במבצע לחלוקת הערכות עבור האזרחים הוותיקים וניצולי השואה בעיר וכן משפחות המקבלות שירות באגף לשירותים חברתיים. מטרת המבצע, מסבירים בעיריית גבעת שמואל, להמשיך לשמור על בריאותם של אוכלוסייה זו ולצמצמם ככל הניתן את החשש מההדבקות בנגיף הקורונה.

הערכות חולקו על ידי עו”ס של האגף בכל מועדוני הקשישים בעיר ובמקבץ הדיור המוגן. עד כה חולקו כ-7000 ערכות ועד סוף החודש יחולקו עוד כ-10,000 ערכות.

צילום: דוברות

ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני מסר: “אנו רואים חשיבות רבה בשמירה על בריאותם של אזרחנו הוותיקים ולכן נרתמנו לסייע למאמץ הלאומי לחלוקת הערכות. אני מודה לעובדי האגף לשירותים חברתיים המסורים, שנרתמו למשימה חשובה זו. נמשיך לפעול למען אוכלוסיות אלו גם בהמשך, על מנת להמשיך לשמור על בריאותם ולחזקם במישור האישי, המשפחתי והקהילתי”.