Site icon מקומונט גבעת שמואל

מה עדיף קידום אורגני בגוגל או קידום ממומן בגוגל?

יש הרבה דברים המשפיעים על הצלחה של עסק כמו העובדים שלו, המוצר שהוא מוכר, השירות שהוא נותן ועוד. אך כיום זה ברור כי אף עסק ולא משנה מה הגודל שלו לא יכול לשרוד ללא פרסום. פרסום הוא המפתח להצלחה מכיוון שהוא מביא עמו לקוחות חדשים וזה דבר בעל ערך עצום.

על רקע זה יש לציין כי כיום זה ברור כי פרסום בגוגל הוא הפרסום הדיגיטלי הטוב ביותר מכיוון שבגוגל כל יום יש מאות אלפי כניסות וחיפושים. על רקע זה עולה השאלה מה עדיף קידום אורגני או קידום ממומן? התשובה היא כי קידום אורגני בגוגל עדיף על פני קידום ממומן מכיוון שהוא אמין יותר בעיני המשתמשים ולכן יותר אנשים ילחצו עליו ויעשו בו שימוש באופן קבוע.

האם זה משנה איזה מקדם אתרים אני בוחר?

עליכם להבין כי קידום אורגני בגוגל זה מקצוע לכל דבר ועניין עם חוקים וידע שיש לדעת אותו אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם. על רקע זה יש לציין כי לא רק שלא כדאי לקדם את האתר שלכם לבד מכיוון שזה יכול לפגוע בכם קשות, אלא שזה גם מאוד משנה במי אתם בוחרים בשביל קידום האתר שלכם.

עליכם להבין כי ככל שתבחרו מקדם יותר טוב כך האתר שלכם יהיה גבוה יותר בגוגל. אם תבחרו מקדם אורגני גרוע לא רק שהוא לא יועיל לאתר שלכם אלא הוא יכול לפגוע באתר שלכם וזאת מכיוון שגוגל מענישה אתרים אשר לא פועלים על פי החוקים שלה ואם המקדם לא יודע מה החוקים הללו אתם נמצאים בבעיה קשה.

SEO – Search engine optimization, Digital marketing and internet technology concept on blurred background

מהו הדבר החשוב ביותר בקידום אתרים?

אם אתם רוצים לבצע קידום אורגני בגוגל ברמה גבוהה אתם חייבים להבין כי יש משמעות לשאלה כמה זמן המשתמש שוהה באתר שלכם. גוגל מסתכלת על האתר שלכם מודדת כמה זמן המשתמש שוהה בו ואז מסתכלת על האתרים של המתחרים שלכם ומודדת כמה זמן המשתמש שוהה באתרים שלהם.

האתר שבו המשתמש שוהה יותר זמן הוא סביר להניח יהיה האתר שנמצא במיקום גבוה יותר בגוגל. לכן האתר שלכם חייב להיות מעניין ועניין זה אומר שהתוכן באתר שלכם יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש. ככל שהתוכן שלכם יהיה יותר מעניין בין אם זו מילה כתובה או סרט ווידאו כך תהיו מדורגים גבוה יותר וזה משהו שאתם חייבים להפנים.

האם יש טעם עוד לקישורים בעולם הקידום האורגני?

עולה השאלה האם כאשר אנו מבצעים קידום אורגני בגוגל יש משמעות לקישורים מאתרים אחרים לאתר שלנו?  אם כן זה נכון כי קישורים כבר לא חשובים כמו בעבר אך יש להבין כי להם עדיין משמעות. לכן החליפו קישורים ומצאו קישורים חדשים וכך תגיעו למקומות גבוהים יותר בגוגל.