Site icon מקומונט גבעת שמואל

3 הטעויות הנפוצות שעדיין עושים בקידום אורגני בגוגל

תחום הקידום האורגני הוא תחום נהדר אולם בשל מידת הפופולריות של התחום בכל שנה נוספים עוד ועוד מקדמי אתרים לתחום, חלקם טובים יותר וחלקם פחות (מבלי לפגוע כמובן כן?). אותם מקדמים עדיין חסרי ניסיון או חסרי הכשרה מקצועית מתאימה ומבצעים שגיאות קידום אתרים אורגני של חובבנים, מה שלא רק פוגע באתרים שהם מקדמים עבור עצמם אלא גם באתרים שהם מקדמים עבור לקוחות שלהם – שזה יותר גרוע. להלן כמה מהטעויות הנפוצות שאנחנו עדיין רואים אצל מקדמים שונים בתחום הקידום האורגני ואנו מקווים שאתם כבר מזמן לא עושים אותם.

מחקר מילות מפתח לא מקצועי:

מחקר מילות מפתח הוא הבסיס לכל עבודת קידום אתרים בגוגל. כדי שעבודת הקידום תניב פירות צריך לקדם ביטויי מפתח רלוונטיים לעסק, לקהל היעד, לאזור שבו העסק פועל ובאופן כללי ביטויים שלא רק נראים טוב על הנייר אלא שיש להם נפח חיפוש סביר שבאמת יגיעו מהם גולשים. לא פעם אנו רואים בתיקי עבודות של חברות קידום אחרות שמתפארים בקידום ביטויי מפתח עם תחרות נמוכה וללא חיפושים חודשיים (נתונים על פי כלי מילות המפתח של גוגל) ואנו לא מבינים מדוע הם מתפארים בזה אם הביטוי המקודם לא מביא תנועה מגוגל?

תמהיל קישורים לא נכון:

בניית קישורים חיצוניים הוא בגדר אומנות והוא חלק בלתי נפרד מכל הליך קידום אתרים אורגני ולכן אי אפשר שכל הקישורים יראו אותו דבר או יקשרו לאותו עמוד (גם לא לעמוד הבית לצורך העניין). על הנייר, גוגל מעוניינת שכל הקישורים שאתם מקבלים מהאתר שלכם יהיו טבעיים בלבד. זה לא קורה בפועל אבל כאשר אתם יוזמים קישורים לקידום האתר שלכם צריך לקחת בחשבון בניית תמהיל קישורים מגוון המקשר לעמודים שונים, בצורות שונות, מאנקורים שונים ולעתים גם קישורים פתוחים ולא מתוך אנקור.

שוכחים את הקישורים הפנימיים:

רבים נוטים לשכוח את הקישורים הפנימיים בתוך האתר וחבל כי יש לכם כוח עצום שלא מנוצל. חשוב לקשר בין העמודים השונים בתוך האתר שלכם, להגדיל את הסמכות של העמודים הפנימיים באתר ועל הדרך גם לעזור לגולשים שלכם בניווט נוח ויעיל יותר מה שישפר את חוויית המשתמש שלהם. זכרו כי מה שמשפר את חוויית המשתמש באתר בדרך כלל גם תורם לקידום האורגני שלו.