Site icon מקומונט גבעת שמואל

4 טיפים בחיפוש עבודה

מציאת עבודה יכולה להיות אתגר לא קטן עבור אחדים אך משימה קלה מאוד לאחרים. זה תלוי בגישה שאתם בוחרים לאמץ, באופי שלכם ובאופן שבו אתם נגשים לאתגרים ועמידה ביעדים שלכם. אם הצבתם לעצמכם למצוא כעת עבודה חדשה, זה הזמן שלכם לזרוח, להוציא את האנרגיות הטובות שלכם החוצה, להבליט את התכונות הטובות שלכם ולוודא שאתם משיגים מה שאתם רוצים. הינה כמה טיפים כיצד למצוא עבודה בנחישות אך בצורה נכונה מבלי להטריד את המעסיקים או לגרום להם לסנן אתכם.

#1 – היו תמציתיים:

כאשר אתם מכינים קורות חיים וגם כאשר אתם עומדים בפני ראיון אישי, היו תמציתיים. אף בעל עסק או מנהל כוח אדם לא יכול להרשות לעצמו לבזבז זמן רב לעבור על כל קורות החיים שלכם ושל כל אחד ששולח להם קורות חיים. רשמו בעיקר את התכונות הטובות שלכם, הניסיון המקצועי שלכם שעשוי להיות רלוונטי לעבודה זו ו/או ניסיון מקצועי ב5-7 השנים האחרונות. אם יש לכם ידע וניסיון בדברים נוספים שיכולים להוסיף כמו שפות זרות, תוכנות מחשב או רישיון מיוחד – ציינו זאת גם.

#2 – אל תטרידו יותר מדי:

ישנם לא מעט אנשים שמרוב התלהבות למצוא עבודה פשוט מטרידים (סורי אין מילה אחרת לזה…) את בעלי העסקים ומגישים להם מספר רב של פעמים קורות חיים או פניות בזמן קצר. בין אם מדובר בפייסבוק, באתרי לוח דרושים ועוד.

3# – חפשו עבודה בכמה מקורות:

ייתכן ותמצאו מודעת דרושים מכירות במקום אחד, אולם מודעות אחרות במקום אחר. כלומר – אל תקבעו את עצמכם דווקא לאתר דרושים אחד או רק לאתרי דרושים. ניתן להיעזר ברשתות החברתיות, לוחות דרושים בעיתון או אפילו לפנות באופן ישיר לחברות שאתם רוצים לעבוד אצלן.

#4 – היו מוכנים לראיון עבודה:

ראיון העבודה הוא הצעד האחרון ככל הנראה בדרך שלכם למשרה או צעד לפני כן. אתם רוצים להיות מוכנים, ללמוד מראש קצת על החברה המראיינת אתכם ולהוכיח רצינות בראיון. ענו תשובות קצרות, אסרטיביות והסבירו כמה אתם רוצים את המשרה. לדוגמה: אם המשרה בנושא דרושים אדמיניסטרציה הרי שמדובר במשרה ניהולית ולכן אתם צריכים להוכיח בראיון תכונות אופי של מנהל, כזה שחברות מחפשות ולא אדם בעל תכונות אופי של שכיר או עם שאיפות נמוכות וכו’.