Site icon מקומונט גבעת שמואל

אטרקציות מומלצות לזוגות בצפון

הצפון שלנו מציע אין ספור אטרקציות. כמה שנטייל באזור, תמיד נרצה לחזור לשם ותמיד נצליח למצוא שם אתרים שעדיין לא בקרנו בהם. זוגות היוצאים יחד לטיול ולנופש באזור הצפון יוכלו בין היתר לבחור באטרקציה המסעירה של טיול ג’יפים. יש אין ספור ג’יפים העומדים לשירותכם בכל אזור הצפון והם ישמחו לקחת אתכם לטיול מאתגר ומיוחד באזורים מרתקים ומלהיבים ביותר.

מחפשים וילה לנופש במחיר מוזל ושפוי? כנסו לאתר VillasInNorth:

http://www.villasinnorth.co.il/

טיולי ג’יפים בצפון – חוויה וכיף

טיול ג’יפים בצפון זוהי חוויה מכוננת שמי שעדיין לא התנסה בה, מוזמן בחום לטעום את החוויה הייחודית שאין דומה לה. אם תבחרו בטיול ג’יפים תיהנו מיום עם הרבה ירוק והרבה מים, נופים מדהימים במיוחד עם הרבה אוויר נקי, צח וצלול ללא הריחות של הערים האורבניות. מדובר בחוויה של כל חמשת החושים!

כיצד תבחרו חברת טיולי ג’יפים בצפון:

כאשר אתם מתכננים את טיול הג’יפים שלכם, אל תבחרו סתם בכל ג’יפאי שמציע לקחת אתכם לטיול הכי מיוחד ומדהים. עשו קצת שיעור בית ובררו את הנקודות הבאות, כדי שהטיול שלכם אכן יהיה מוצלח ותצאו ממנו בהרגשה טובה עם סיפוק, שאכן היה טיול שווה במיוחד.

תכנון מוקדם של המסלול

טיול ג’יפים. הצילום באדיבות pixabay.

החלטתם לצאת לטיול ג’יפים. מצאתם כבר את הג’יפאי שלכם, זה שעונה על כל הדרישות שלכם. עכשיו, כדאי שתתכננו אתו את הטיול. ישנם עשרות מסלולים שונים של טיולי ג’יפים באזור הצפון. יש את המסלולים המוכרים יותר ויש את אלו המוכרים פחות. לכל ג’יפאי יש בדרך כלל את המסלולים המועדפים עליו וגם את ההצעות הייחודיות שלו. כמו לדוגמא, תכנון של טיול משולב עם הליכה, או עם ארוחה במסעדה, ביקורים באתרים מעניינים ועוד. כדי שתצליחו למקסם את היום ולהפיק ממנו את המרב, תכננו היטב את המסלול שלכם. רק כך תיהנו מיום נפלא בצפון המדהים.

הג’יפ – כמו מונית ספישל לטיול בטבע

כאשר אתם בוחרים בטיול ג’יפים בצפון, אתם בעצם שוכרים מונית פרטית לטיול בטבע, רק בלי המונה כי המחיר כבר סוכם מראש. אך להבדיל מסתם טיול במונית, עם הג’יפ תוכלו להגיע למקומות קסומים ומיוחדים. הרבה מפלים, מים וירוק. זאת בזכות התכונה הבסיסית שיש לג’יפ, כי יש לה יכולת לנסוע בדרכים לא דרכים ובמסלולים המיועדים רק לג’יפ.

הג’יפ זהו כלי נפלא ומיוחד שבנוי עם מתלים גבוהים ועם בלמי זעזועים מסיביים אשר להם יכולת ספיגה גבוהה. מערכת ההנעה מעבירה את הכוח של המנוע לכל ארבעת הגלגלים בצורה שווה וזהו דבר שמבטיח את הירתמותם של כל הגלגלים יחד ליציאה קלילה משלוליות בוץ או ממהמורות שונות. מערכת ההילוכים של הג’יפ היא בעלת אפשרויות רבות לנסיעה במהירות הטובה ביותר בהתאם לתנאי הדרך.

מי שכבר חווה בעבר טיול ג’יפים, יודע על מה אנחנו מדברים. אין כמו טיול כזה, המעניק חוויה בלתי נשכחת. הטיול יכול להתאים במיוחד לזוגות המחפשים משהו שונה ומאתגר מסתם עוד טיול. ואכן, החוויה הזו של טיול ג’יפים בצפון עונה באופן מלא על הצורך הזה.

אז, קדימה – עלו על הג’יפ, ותתחילו לראות עולם ולנשום את אוויר הפסגות!