Site icon מקומונט גבעת שמואל

וילות אירוח VS מקומות אירוח אחרים

וילות אירוח הפכו כבר מזמן לשם דבר ואנשים שמעוניינים לבלות כמו שצריך ואשר מעוניינים ליהנות מנופש או אירוח איכותי שוכרים מיד וילת אירוח. האירוח בוילות אירוח הוא אירוח שונה וייחודי ואיננו דומה לאירוח במקומות אירוח אחרים. אם טרם נחשפתם לענף הוילות אשר הפך לענף מבוקש ומתקדם בשנים הקרובות, הכתבה הזו מיועדת בדיוק עבורכם.

באתר לקשורי וילאס נמצאות וילות הנופש היוקרתיות ביותר לאירוח מהסרטים, כנסו:
http://www.luxuryvillas.co.il/

מה ההבדלים בין וילות אירוח לבין מקומות אירוח אחרים:

  1. פרטיות: ההבדל המהותי ביותר בין וילות אירוח לבין מקומות אירוח אחרים הוא אלמנט הפרטיות. כולנו יודעים שבמקומות אירוח אחרים כמו בתי מלון יש אורחים רבים ועל כן הפרטיות שלנו, האורחים, עשויה להיעלם. כולנו מכירים את ההמתנה הארוכה כאשר מגיעים לבית המלון ועלינו לעשות צ’יק אין וכולנו מכירים את העומס בחדר האוכל, בבריכה ובלובי. כאן, בוילות אירוח לא מרגישים האורחים בכל העומס וההמולה שכן אין אורחים נוספים מלבדם. כאשר מגיעים אל וילת האירוח לא מחכה לאורחים תור ארוך לקבלה, כאשר האורחים מגיעים אל הוילה ממתין עבורם סלון מפואר ריק מאורחים נוספים, וממתינות להם אטרקציות מגוונות אליהן אין תור המתנה.

    הצילום באדיבות pixabay

  2. נופש קבוצתי: אם אתם מעוניינים להגיע אל וילות אירוח עם המשפחה המורחבת או עם קבוצת חברים גדולה יש באפשרותכם לעשות זאת. וילות אירוח מתאימות למספר אורחים רב כך שתוכלו להגיע עם קבוצת אנשים נוספים ולהתארח עימם תחת קורת גג אחת. הדבר שונה מבתי מלון בהם אתם פזורים בחדרי אירוח שונים שיכולים להיות מרוחקים זה מזה. בוילות אירוח אמנם אתם מתחלקים בחדרי אירוח אך כולכם נמצאים בוילה אחת שהינה אינטימית יותר מבית מלון.
  3. אטרקציות נופש: וילות אירוח מכילות אטרקציות נופש מגוונות ורבות. נכון שגם בבתי מלון ניתן למצוא אטרקציות רבות ומגוונות אך ההבדל הינו כי בוילות אירוח האטרקציות עומדות אך ורק לרשותכם כפי שציינתי קודם לכן. לא יהיה עליכם לעמוד בתור כדי ליהנות מאטרקציה מסוימת ולכן תזכו להיכנס לבריכת שחייה ריקה מאנשים, להשתכשך בג’קוזי ספא המפנק, לשחק בשולחנות המשחק וכדומה.
  4. מטבח מאובזר: וילות אירוח מכילות מטבח מאובזר בו תוכלו לבשל ארוחות שהינן לטעמכם. להבדיל מבית מלון ומקומות אירוח אחרים בהם אנו כפופים לשעות מסוימות בהן פתוח חדר האוכל, בוילות אירוח אתם מכינים באופן עצמאי את הארוחות ולכן אין אתם כפופים לשעות מסוימות. הדבר מהווה יתרון אדיר מכיוון שהוא מאפשר לכם להכין לו”ז גמיש ומלא. כמובן שחשוב לציין כי אם אורחי הוילות לא יהיו מעוניינים לבשל ארוחות הם יוכלו להזמין ארוחות מבעל הוילה (בתיאום מראש ובתשלום נוסף) או להגיע אל מסעדה קרובה.