Site icon מקומונט גבעת שמואל

תכירו את חיה בלומנטל מותיקות הגבעה ומנהלת:צעצוע’לה

 בראיון למקומונט גבעת שמואל מספרת חיה בלומנטל מנהלת חנות הצעצועים ”צעצוע’לה”  על גבעת שמואל:”חיפשנו חברה דתית צעירה”. מהם הצעצועים הכי נמכרים:”לגו ופליימוביל” ואיך היא פספסה את תופעת הספינר.

חיה בלומנטל בת 52 תושבת גבעת שמואל מזה 23 שנים נשואה + 4 וסבתא לנכדה טרייה היא בעלת חנות הצעצועים הוירטואלית ”צעצוע’לה -צעצועים שכולם אוהבים”. את זמנה הפנוי היא מקדישה לריקודי עם, יצירה וטיולים.

בשנת 2007 החלה לייבא לארץ צעצועים מכל החברות המובילות החל מטייני לאב וכלה בפליימוביל אותם היא מוכרת בשיווק ישיר באתר החברה.

למה בחרתם לגור בגבעת שמואל? חיינו בבני ברק ולפני כ-23 שנה חיפשנו מקום לגור בו עם חברה דתית צעירה. שמענו שבגבעת שמואל התחילה להתהוות קהילה כזאת אז התיישבנו פה ואנחנו הכי מרוצים שיש.

מה ההבדל בין קנייה באתר לבין חנויות ? ראשית לא צריך לצאת מהבית ולהתרוצץ בחנויות ובנושא המחירים אין ממש תחרות. העובדה שאין לנו עלויות כגון אין שכירות ועלויות קבועות נוספות הופכת את המחיר למוזל מאוד. אנחנו מציעים מגוון גדול של מוצרים, ללא תיווך והיישר מהיבואן לצרכן.

חיה בלומנטל צילום באדיבות :עט תקשורת

מה הצעצועים הכי נמכרים באתר? פליימוביל, לגו, טייני לאב, וודר, מגה בלוקס.

מה את חושבת על תופעת הספינרים? האמת הזוי! עוד לפני שהספינרים תפסו בארץ היינו בתערוכת צעצועים בסין אני ובעלי ראינו את הספינר וצחקנו, חשבנו שזה משהו שלא יתפוס ו… אכלנו אותה!

מה הדבר שהכי מצחיק אותך? מפגשים משפחתיים.

את מי היית לוקחת לאי בודד? בעלי והילדים.

את איזה אישיות היית מזמינה לארוחת ערב? מורתי המהממת מלפני 30 שנה ממכללת תלפיות, עידית פסטרנק .

מה המאכל האהוב עלייך ? פחמימות – כל דבר שעתיר פחמימות

מקומונט גבעת שמואל? פורטל מעולה