Site icon מקומונט גבעת שמואל

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים חיתול למבוגרים הסובלים מעודף משקל

האם אתם מכירים את היקף המותניים הנוכחי שלכם? האמת היא שלא הרבה אנשים יכולים לענות על השאלה הזאת בחיוב, אבל זו שאלה חשובה מאוד כאשר בוחרים חיתול למבוגרים, ובמיוחד כאשר בוחרים חיתול המיועד לאנשים בעלי משקל עודף. אנשים מסוימים בטווח של 85-105 סנטימטר, אחרים בטווח של 140-110 ס”מ, אבל מה בנוגע לאנשים שהיקף המותניים שלהם הוא מעל 150 ס”מ?

אנשים בטווח זה דורשים מידות שהן אקסטרה לארג’, ואלה מידות שלא קל למצוא בחנויות. למרבה המזל, כיום באינטרנט ניתן למצוא מגוון רחב של חיתולים למבוגרים במידות גדולות בצורה פשוטה וקלה.

מהו החיתול  הטוב ביותר עבורך? שאלות אלה יסייעו לך לבחור את המוצר המתאים ביותר.

  1. מהי מידת המותניים/ירכיים הנוכחית שלי? זו אחת השאלות החשובות ביותר לשאול את עצמכם. מותגים שונים של חיתולים למבוגרים מציגים טווח שונה של מידות, אז דאגו למדוד את עצמכם ולא פשוט לנחש את המידה. רוב הגברים והנשים יודעים מהי מידת המכנסיים שלהם, אבל מדידה ספציפית של המותניים והירכיים הם מה שצריך על מנת לדעת את המידה במוצרי ספיגה למבוגרים. אתם יכולים להיות אקסטרה לארג’ במותג אחד, אבל לארג’ במותג אחר.

טיפ – חשוב למדוד את החלק הרחב ביותר של המותניים והירכיים על מנת לקבל את המידה המדויקת. אם אתם לא יכולים למדוד את עצמכם, בקשו מבן משפחה או חבר לעזור לכם.

  1. כמה ספיגה אני צריך? האם יש לי בריחת שתן מלאה ו/או בריחת צואה? האם בריחת השתן מתרחשת לעיתים או על בסיס קבוע? מבוגרים יכולים לתת טווח משתנה של שתן ביום, מ400 עד 2000 מ”ל. אם מדובר בבריחת שתן קלה שמתרחשת לעיתים, ייתכן שמספיק להשתמש ברפידה שאפשר לשים על התחתונים הרגילים, והספיגה שלה תספיק.

טיפ – בצעו מעקב אחרי הזמן ביום בו מתרחשת בריחת השתן. האם זה קורה לפני או אחרי הארוחה? במהלך פעילות אקטיבית בחוץ או בזמן מנוחה? רשמו מידע זה מידי יום, והבחינו בדפוסים שיעזרו לכם להתכונן.

  1. איזה סגנון של חיתול למבוגרים מתאים לסגנון החיים שלי? עבור אנשים אשר נמצאים מרבית היום במיטה או בכיסא גלגלים למשל, חיתולים יהיו המוצר הנוח ביותר להלבשה והורדה בעזרת המדבקות בצדדים. מטפלים מוצאים גם הם שזהו המוצר הנוח ביותר לשימוש, שכן לא נדרשת הורדה מלאה של הבגדים בכל פעם שרוצים להחליף את החיתול. אנשים שיותר פעילים וניידים יכולים להעדיף תחתוני ספיגה בסגנון פול-אפ, שדומים לתחתונים רגילים.

טיפ – חיתולים למבוגרים מספקים אפשרות לגזרה גבוהה, שמאפשרת נוחות והגנה עבור מבוגרים עם קפלים באזור הבטן והבטן התחתונה.

  1. אילו מוצרים אחרים זמינים לי בגדלים גדולים? כתלות במידת ההגנה אותה אתם צריכים, ישנן רפידות שונות שיכולות לעזור להגנה נוספת. ישנם מגני מזרן בגדלים שונים שיכולים להתאים לרוב המזרנים. רפידות שונות יכולות להיות מוכנסות לתוך החיתול ובכך לספק הגנה נוספת.
  2. \
  3. מה גורם לי להרגיש הכי בנוח? כדי למצוא את החיתול הטוב ביותר למבוגרים תצטרכו לנסות את החיתולים בעצמכם. מצאו את האחד שגורם לכם להרגיש הכי בטוחים ומוגנים. האם אזור הרגל רופף כשאתם עומדים? האם המדבקות חותכות בעור כאשר מתיישבים? הקפידו להיות מודעים לכל התחושות האלה כאשר אתם מנסים את המוצרים.

טיפ – אל תהססו להתנסות במוצרים אלה ולהתייעץ עם ספקים שונים, אתרים שונים כמו אתר עזר נאמן, מציעים אפשרות החזרה חינם גם על מוצרים פתוחים – כך שניתן להתנסות במוצרים ובמידה והמוצר לא עונה על דרישותיכם, ניתן להחזיר ולקבל החזר כספי.

 אנחנו מבינים שלמצוא חיתולים גדולים למבוגרים יכול להיות קשה, בין אם אתם מחפשים חיתולים או מוצרי ספיגה אחרים עלול לקחת זמן למצוא את המוצר המושלם עבורכם. זיכרו לשמור את השאלות האלה בראש, ותמצאו את החיתול המתאים לכם.

תמונה באדיבות: pixabay