Site icon מקומונט גבעת שמואל

התארגנות חברתית או מפלגה חדשה בגבעה?

התארגנות ציבורית רחבה וחדשה בגבעת שמואל שייתכן ותהפוך לסיעה פוליטית הוקמה בגבעת שמואל ע”י גל לנצ’נר שאומר:”המטרה היא שהחיים של התושבים יהיו נוחים יותר”.

מזה חצי שנה נפגשים חברי קבוצת תושבים מבגבעת שמואל במסגרת התארגנות מקומית שייתכן ותסיים בבחירות המקומיות .לדברי יוזם ההתארגנות, רו”ח לנצ’נר: “בעולם שבו היי טק הוא העתיד יש צורך ברור להתאים את תכני הלימוד בהתאם.בערים המבוססות כדוגמת נס ציונה וברעננה, התלמידים לומדים תיכנות מחשבים ברמה ובצורה שמותאמת לילדים. בחדרה, חולון והרצליה הילדים זכאים להשתתף בחוגי רובוטיקה והיינו רוצים ליישם זאת גם בגבעה.
אצלנו בגבעה, לא רק שאין את שיעורי העשרה הללו אלא השנה הגדילו לעשות ואפילו ביטלו חלק משיעורי המצוינות במדעים ובמתמטיקה”.

הנבחרת. צילום באדיבות:שרוני גליאנו

”התחבורה הציבורית אינה עונה על צורך באזורים שבהם היא קיימת וישנם אזורים רבים שאין בהם בכלל תחבורה ציבורית. ההרגשה היא שגבעת שמואל מותאמת רק לאותם תושבים שמחזיקים רכב פרטי ואינה קשובה לצרכיהם של האנשים שמעדיפים או זקוקים להתנייד בתחבורה ציבורית. גם השלכות המצב הזה על הגודש ביציאות מהעיר ועל הסביבה, ברורות. הגודש ביציאות ובכניסות לעיר הוא בעיה מוכרת לכל התושבים. מספר התושבים גדל אבל הכבישים ביציאות ובכניסות לא השתנו בדבר מזה שנים רבות. לא ייתכן שבשנת 2017 לא ניתן למצוא פתרונות תכנוניים וטכנולוגיים לקושי בכניסה וביציאה מהעיר. מעברים חדשים לכיוון פתח תקוה מזרח, גהה-דרום, גהה-צפון, יעשו הבדל עצום לאיכות החיים שלנו.”הוסיף לנצ’נר.

עוד מציין רו”ח לנצ’נר כי “העירייה כנראה סבורה שלתושבים יש הרבה כסף ולכן ניתן לסחוט אותם עד אין סוף.
מעמד הביניים מתקשה לעמוד בנטל ההוצאות הגבוהות ממילא, אך בכל זאת העירייה בחרה להעלות את מיסי הארנונה של התושבים ביותר מ 25% בשנות כהונת המועצה הנוכחית. מדובר במס נוסף של כ- 1,500 שקלים לדירה ממוצעת וזה המון כסף. העירייה כבר קיבלה את ההחלטה על העלאת המיסים שוב בשנה הבאה ומדובר גזירה שהציבור מתקשה לעמוד בה.
מטרת הקבוצה היא ליצור כח מיקוח מול חברות הניהול, חברות הניקיון ואנשי המקצוע השונים ועל ידי איחוד הכוח שלנו להתמקח כקבוצה. ניתן להוזיל את עלויות הניהול בצורה משמעותית ועל ידי כך להיטיב עם העלויות השנתיות לתושב.”

 

 

 

.