התרגשות שיא נרשמה בגבעת שמואל, כאשר בית החינוך “כנפי רוח” ציין אבן דרך היסטורית ומשמעותית מאז הקמתו: מסיבת הסיום החגיגית של בוגרי מחזור א’ של בית הספר.

“כנפי רוח”, שהוקם לפני כחמש שנים כבית ספר צומח, הפך עם השנים לאחד ממוסדות החינוך המבוקשים והאהובים בעיר. למרות שהתלמידים שהחלו בו את הדרך בכיתה א’ נמצאים כיום בכיתה ה’, הוספת כיתה בוגרת יותר לפני מספר שנים הובילה לכך שלראשונה בתולדות המוסד, נפרד צוות החינוך מבוגרי כיתות ו’ – החלוצים הרשמיים של בית הספר.
האירוע המרגש נערך בסימן “צידה לדרך” תחת הקונספט הבית-ספרי השזור בשמו: “בן אדם, עלה למעלה עלה”. במהלך הערב, הציגו התלמידים על המגרש את “ארגז הכלים” הערכי והרוחני שהם לוקחים עמם להמשך חייהם, כתוצר ישיר של השנים והחינוך שספגו בין כותלי בית הספר. בין הכלים הסמליים שהוצגו היו: מראה (לשיקוף עצמי), לב (לאהבת אדם), מפתח (לפתיחת דלתות והזדמנויות), חבל, מפת א”י, מחברת, דגל וכמובן ספר התנ”ך.


אחד מרגעי השיא של הערב, שאף הביא את ההורים והאורחים ביציע לדמעות של התרגשות, היה מופע דגלנות מושקע ומדויק של התלמידים והתלמידות. במהלך המופע, הניפו הבוגרים את דגלי המדינה ויצרו יחד שורות-שורות את האות א’ על רצפת המגרש – סמל וגאווה להיותם המחזור הראשון שפורש כנפיים מבית החינוך.
לקראת סיום הערב, הוענקו לתלמידים ספרי תנ”ך חגיגיים. הטקס נערך בנוכחות ראש העיר, יוסי ברודני, שהגיע לברך מקרוב את הבוגרים הטריים, נשא דברים חמים על הבמה וציין יחד עם הנהלת בית הספר את הרגע המכונן של מערכת החינוך העירונית.
מנהלת בית הספר: “החלוצים שלנו”
מנהלת בית החינוך “כנפי רוח” מיכל רוזנטל סיכמה בהתרגשות רבה את הערב המכונן: “זהו רגע מרגש ומיוחד במינו לסיים את שנות היסודי עם מחזור א’ של כנפי רוח – הם החלוצים האמיתיים שלנו שסללו את הדרך. אנו מבקשים להביע תודה עמוקה והערכה רבה לצוות הכיתה המסור, להורים היקרים הצועדים עמנו יד ביד, ולאגף החינוך בעירייה ולפיקוח על הליווי הכל כך צמוד והעזרה בכל אשר נדרש לאורך השנים”.
בפנייה נרגשת לתלמידים אמרה המנהלת: “ולכם, תלמידים אהובים שלנו – עלו והצליחו בדרככם החדשה! לעולם אל תשכחו שיש לכם כנפי רוח לעוף הכי גבוה שרק תרצו”.
